קייטרינג לטבעונים / צמחוניים

מתן מענה לכלל האנשים באירוע שלכם זו משימה מאתגרת. עם זאת בעזרת חברת ג'וי הפקות אירועים תוכלו ליהנות משירותי קייטרינג מגוונים אשר יקלעו לטעמם ולהשקפתם של כל האורחים והמוזמנים.

בשנים האחרונות אנשים רבים הפכו להיות יותר סלקטיביים לגבי האוכל שהם צורכים וכיום אחוזים גדולים מכלל האנשים מקיימים אורח חיים צמחוני או טבעוני. כתוצאה מכך אין זה בלתי נמנע ועל עסקי המסעדנות והקייטרינג להסתגל לשינוי ולתת מענה גם לציבור הצמחוני והטבעוני. בג'וי הפקות אנו שואפים לתת מענה לקשת רחבה של אנשים, על כל ההעדפות הקולינריות שלהם. לכן מלבד מנות בשריות תוכלו למצוא אצלנו גם קייטרינג פרווה עם מבחר עשיר ומגוון של מאכלים.

החשיבות של פנייה לקהל הרחב

כאשר אנשים מגיעים לחתונה או אירוע הם רוצים להרגיש כי יש להם אפשרויות בחירה וכי הם יכולים לבחור לעצמם מנות אשר נותנות מענה לדיאטה שלהם, לתזונה המועדפת עליהם, להרגלים ולסגנון החיים וכן, גם לאידיאולוגיה שלהם. למעשה יש סיכוי גבוה שבכל אירוע יהיו מוזמנים אשר מקיימים אורח חיים צמחוני או טבעוני ולכן חשוב לבחור בקייטרינג אשר מציע מנות מתאימות. ברגע שאתם מונעים מהאורחים שלכם את מכלול האפשרויות הקיימות סביר להניח שהם פחות ייהנו מהאירוע שלכם ואולי אף יתמרמרו על כך שאין להם מה לאכול. לעומת זאת ברגע שהתפריט שלכם מגוון ומציע מנות צמחוניות/ טבעוניות אתם יכולים להיות בטוחים שכל המשתתפים יהיו שבעי רצון כי ירגישו שלקחו אותם בחשבון.

והיום בתפריט – קייטרינג פרווה

בשל הצורך לתת מענה לציבור הצמחוני/ טבעוני בג'וי הפקת אירועים אנו מעמידים לרשותכם את האפשרות לשלב באירוע שלכם דוכני מזון פרווה אשר אינם חלביים ואינם בשריים ועל כן יכולים להתאים לקשת רחבה של אנשים. היצירתיות של השף לצד הידע והניסיון שלו בתחום משתלבים יחדיו לכדי מגוון גדול של אפשרויות וטעמים החל בסלטים, דרך פוקאצ'ות טריות הנאפות במקום ועד מנות של פלאפל וסביח. קייטרינג פרווה מבית ג'וי הפקות מתאימים לכל סוגי האירועים ובכלל זה: אירועים פרטיים, אירועים עסקיים, אירועי חברה, ירידים, תערוכות, פסטיבלים, חגיגות ועוד. כל מנות הפרווה מיוצרות ממיטב חומרי הגלם ותוך הקפדה על טריות מרבית. יתרה מכך הן מאופיינות עם טעמים עשירים להפליא.

סוד ההצלחה שלנו: התאמה מושלמת לצרכים שלכם

אנו בג'וי מספקים מעטפת שירותים מלאה ומותאמת אישית לכל אירוע ונותנים מענה של 360 מעלות עד לשביעות רצונכם המלאה. זאת תוך שמירה על טריות ואיכות חומרי הגלם בהם עושים שימוש והקפדה על ליווי אישי ותכנון ההסעדה בהתאם לסוג האירוע ומאפייניו. לכן אם ברצונכם לספק את המענה המושלם גם לציבור הצמחוניים והטבעוניים, אצלנו תמצאו את המענה המושלם עבור כל צורך ומטרה ולו רק כדי שהאירוע יעבור בצורה המוצלחת ביותר. אנו מאמינים שאירוע יוגדר כמוצלח ברגע שיתבסס על הבנה מלאה של הרצונות שלכם ולכן אנו נהיה קשובים, נלווה ונייעץ לכם לכל אורך הדרך ונדאג להפוך כל חלום למציאות תוך שמספקים את התמורה הגבוהה ביותר להשקעה שלכם.

תפריט נגישות

לוגו של וואטסאפ
כתבו לנו כאן
close slider

    חזרו אליי בבקשה