מתכננים אירוע פתיחת עסק? בשעה טובה. איחולים להצלחה ולפרנסה טובה. אירוע פתיחת עסק עשוי להיות, כשלעצמו, מנוע ומנוף שיווקי יעיל ועצמתי. הוא מהווה חשיפה ראשונית אל קהל לקוחות פוטנציאליים שלו. האירוע מאפשר להם להתוודע אל המוצר או השירות שאתם מציעים; אל התועלת או הערך המוסף שיהיו להם מצריכתו; מענה על צורך בסיסי או שיפור איכות חיים.

כמו כל צעד ופעולה אשר ננקטו בתהליך ההקמה שלו ויינקטו בכל הצעדים והפעולות העתידיים,  גם אירוע פתיחת עסק צריך להיות מושקע, מוקפד ומלוטש. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להתרשל או לפשל בו. כיצד תבטיחו לעצמכם אירוע מושקע, יוקרתי ומרשים?  תשובה לשאלה זו מובילה אתכם, כאן ועכשיו, אל הפסקה הבאה.

חשיבות שכירת שירותיה של חברת הפקה מקצועית

אירוע פתיחה חגיגי חשוב ביותר כצעד ראשוני של חשיפת העסק לקהל. חברת joy  הפקות, אשר בראשה עומדים מנהל אירועים ולוגיסטיקה ומנהל קשרי לקוחות (עמית ואיציק שרון) תפיק את האירוע באופן המקצועי ביותר: היא תבנה את הקונספט של האירוע, את מיקומו, תספק לכם שירותי קייטרינג ברמה ובאיכות הגבוהות ביותר (הודות לשף אבי אשכנזי) בנוסף לאופציית דוכני המזון העשירים ומגוונים. על פי צורך או דרישה תספק לכם אמצעי הצללה שונים, אמצעי הגברה, תאורה והנחיה. כל אלה ייעשו לאחר אפיון והגדרת מטרת האירוע, הדרישות והציפיות ממנו.

ג'וי - בר אקטיבינפיק עבורכם אירוע פתיחת עסק שכבר במהלכו יאיץ וימנף אותו.

נשקיע באירוע את התשוקה למקצוע ההפקה ואת האהבה שלנו את בני האדם באשר הם כדי ליצור אירוע רב עצמה ורב תהודה שלא יפסיקו לדבר עליו  עוד ימים אחדים לאחר שיסתיים.

נתאים  את ההפקה לצרכים ולתקציב העומד לרשותכם.

נעשה הכול בדיוק על פי התכנית והמתווה המתוכנן לפרטיו, כדי להצדיק את הכדאיות ואת התועלת בבחירה מושכלת בנו להפיק עבורכם את האירוע ולהיות ראויים לאמונם ולבחירתם בנו של לקוחות רבים, מהם גדולים ומובילים בארץ בתחום עיסוקם, כגון בנק לאומי.

ניצור עבורכם טקס פתיחת עסק יחיד ומיוחד, מרשים ואפקטיבי. כמי שחושבים היטב, לרוחב, לאורך ולעומק בתוך הקופסה ומחוץ לה אין לנו ספק כי גם אתם תודו לנו על הפקת אירוע הפתיחה.

קייטרינג חלביכל שנותר כעת זה לדבר איתנו – 0526906988  ולהתחיל ברגל ימין עם אירוע פתיחה ראוי!

בהצלחה!