מקיימים ישיבת עבודה? מארחים אורחים חשובים? רוצים להפתיע ולפנק  את העובדים? חברת joy הפקת מציעה לכם תפריט עשיר ומגוון שיהפוך את ארוחת הבוקר שלכם לארוחת גורמה, צבעונית, אסתטית ובעיקר- טעימה, מזינה ומשביעה.

נספק לכם – איכותיים וטריים- את כל המאכלים העשויים מחומרי הגלם המשובחים שרק בהם אנחנו משתמשים, כאשר אנחנו מספקים את שירותי הקייטרינג שלנו.

ירקות חתוכים וסלטים, גבינות (אנחנו מציעים מגוון גיבנות לבנות המועשרות בתבלינים מוסיפי טעם וסוגים אחדים של גבינות צהובות), פוקאצ'ות, סוגים שונים של לחמים, פירות, מוזלי, קפה ומשקאות שונים, וכל מה שפותח תיאבון ומשביע אותו.

הטעם והתועלת של ארוחות בוקר לחברות

ארוחות בוקר לחברות מאפשרות למנהליהן להפיק את המיטב מפגישות עם לקוחות שונים, קיימים ופוטנציאליים, המתארחים ומתכבדים בארוחת בוקר עשירה. ארוחת בוקר מאפשרת למנהל חברות לצ'פר את העובדים שלהם ולנצל את הארוחה לציון הישגים מיוחדים ולהעברת מסרים שיווקיים.

חברתנו מספקת ארוחות בוקר לחברות בכל מקום ולכל מספר של סועדים. אם אתם בוחרים לאכול בחיק הטבע נספק לכם אוהלים, אמצעי הצללה וסוככים שונים, ריהוט אלטרנטיבי שישווה לארוחה אווירה חופשית, נוחה ונינוחה.

גם במדד של עלות- תועלת, ההשקעה בשירות קייטרינג ייחודי של אחת החברות המובילות בשוק בתחום ההפקה והקייטרינג לשוק המוסדי מדובר בהשקעה כדאית, מועילה ומשתלמת, אשר חלק מהתשואה שלה יבוא לידי ביטוי בהגברת תחושת המחויבות והנאמנות של העובדים ולהגברת המוטיבציה של משקיעים ולקוחות לקשור קשרים עסקיים עם החברה.

אנחנו מזמינים אתכם להתוודע אל מגוון החלופות המוצעות להרכבת תפריט מועדף לארוחות בוקר דשנות וטעימות, כפי שיעידו מי שנהנים מהם בקביעות ובתדירות גבוהה.

חברת JOY הפקות לא חוסכת מאמצים ומשאבים על מנת לספק ללקוחותיה את המוצרים ואת השירותים הטובים ביותר שהיא מסוגלת לספק וזאת מתוך תפיסת הלקוח כנכס החשוב והיקר ביותר שלה.

הקפדה יתרה על איכות חומרי הגלם וטריותם מהווה ערובה לארוחה מזינה ובריאה.

בוקר טוב ראוי לשמו ולאיחוליו מתחיל עם ארוחות הבוקר שמכינה ומספקת חברתנו שתשאיר אתכם שבעים למשך כל היום ותשאיר בכם טעם של עוד וציפייה אל העונג הבא.

דברו איתנו – 0526906988