יום כיף הוא גם יום גיבוש- לזוג, למשפחה, לצוותים, לעובדי חברת וארגונים שונים. יום גיבוש הוא גם יום כיף.  אי אפשר להפריז בחשיבות ובתועלת של יציאה אל יום כיף המהווה פסק זמן איכותי משגרת העבודה  ומשאר מטלותיה התובעניות, הגוזלות משאבי גוף ונפש. ימי כיף וימי גיבוש מאפשרים להתרענן, להירגע, למלא מצברים, לספוג חוויות.

צוות הפקה מקצועי בראשותו של עמית שרון, מנהל  אירועים ולוגיסטיקה בחברת JOY הפקות ומנהל קשרי הלקוחות בה, איציק שרון, יחד עם השף אבי אשכנזי שיכין עבורכם קייטרינג גורמה חלבי או בשרי עומד לרשות  מנהלי חברות וארגונים, ועדי עובדים, רכזי תרבות בקיבוצים וכל מי שמתכננים לצאת ליום כיף – כל אלה יסייעו לכם לגבש מתכונת מומלצת למילוי היום הזה באטרקציות, באוכל טוב ובכל הציוד שיידרש לצורך הפקת יום מושקע וחווייתי.

הפקת אירועי חברהאיך הופכים סתם יום של חול ליום גדול שיש בו הכול? 

  1. בוחרים חברת הפקה מקצועית שמעמידה לרשותכם ולשירותכם את כל משאביה: ידע, ניסיון, מקצועיות, מחויבות, ראש פתוח, חדשנות, יצירתיות ומעל לכול- אהבת המקצוע המשולבת באהבת בני אדם.
  2. יוצרים קשר עם חברת JOY הפקות, מהמובילות בארץ בתחום הפקת כל סוגי האירועים, המתכננת ובונה עבורכם, הלקוחות, את הקונספט של יום כיף או יום גיבוש, מגדירה את הצרכים והדרישות, מתאמת ציפיות, מציגה בפניכם את כל העזרים הנלווים שהיא מצוידת בהם ואשר עשויים לאפשר לכם להפיק ולמצות מיום זה את המרב ואת המיטב.
  3. בוחרים חברה- אתם יודעים איזו – המלווה אתכם צעד צעד החל מהפנייה הראשונה שלכם אלינו וכלה בסיכום היום המוצלח והחווייתי לשביעות רצונכם המלאה.
  4. היתרון שלנו, אחד מרבים, הוא בכך שאנחנו עובדים ומשתפים פעולה בקביעות עם מגוון ספקי שירותים לאירועים ולכן המחיר שאנחנו מציעים לכם הוא אטרקטיבי ותחרותי המאפשר להוזיל עלויות.
  5. אנחנו יודעים לספק תפריט עשיר ליום כיף בכל מקום שבו הוא מתקיים: דוכני מזון עם שירותי בר קפה, בר גלידות, בר סלטים, בר גבינת ומטבלים, עוגות גלידה ועוד.
  6. יש לנו ציוד ואמצעי הצללה, לרבות אוהלים, ריהוט אלטרנטיבי המאפשרים לקיים את היום הזה גם תחת כיפת השמיים.
  7. סגרנו? 🙂

דברו איתנו – 0526906988 לקבלת פרטים נוספים.