דוכני מזון לבר מצווה

מתכוננים לחגוג בר מצווה? מגיע לכם מזל טוב! במקום לבזבז זמן בעיסוק המייגע בארגונים ובלוגיסטיקות, יש לנו חלופה עבורכם – דוכני מזון לבר מצווה!

במסורת היהודית, אירוע בר המצווה הוא הרגע שבו הילד הצעיר נחשב, עם הגיעו לגיל 13, כבעל כשרות פיזית ונפשית להיכנס בברית המצוות עם בורא עולם, כך שמדובר באירוע בעל חשיבות ניכרת בחייו של כל נער יהודי. גם עבור החילונים מבינינו, בר המצווה הפך עם השנים לנקודת ציון משמעותית, וכאירוע שנחשב כאבן דרך נוספת בהתפתחותו של הנער, לפחות עד גיוסו לצבא.

הפקת אירוע בר מצווהאם גם אתם מעוניינים להפיק את אירוע בר המצווה בצורה הטובה ביותר, עבור חתן בר המצווה והאורחים כאחד, ובמקום להתחיל ולהתעסק במלאכה המייגעת של הזמנת אולם וקייטרינג כעסקת חבילה, או הזמנת משלוחי אוכל ממספר מקומות בו זמנית, אנו מציעים לכם את הפתרון שיבטיח לכם שקט נפשי – הזמנת דוכני מזון לבר המצווה.

לצפייה בכל דוכני המזון שלנו – לחצו כאן

דוכני מזון לבר המצווה – פתרון יעיל ופשוט

מטבע הדברים, ובמיוחד באירוע שבמהותו הוא בעל אופי מסורתי, ישנה חשיבות רבה לתכנון מראש של המזון שיוגש במהלך האירוע, תוך התחשבות בהעדפות השונות של העורכים, בעוד שפתרונות כמו הזמנת קייטרינג לאירוע, או שכירת אולם וקייטרינג כחבילה אחת, עשוים לתת מענה, מדובר לרוב בפתרון יקר יחסית, וגם אז אין כל ערובה שהמזון שיוגש באירוע אכן יקלע לטעם כל האורחים, שכן מדובר לרוב במנות מוכנות מראש, כמעט ללא גמישות ביחס לצרכי האורחים.

קייטרינג לבר מצווהלעומת זאת, הזמנת דוכני מזון לבר המצווה מבטיחה לכם בראש ובראשונה התאמה מלאה לצרכי האירוע שלכם, שכן אתם אלו שמחליטים מה יהיה מספר דוכני המזון שיגישו אוכל במהלך האירוע, ואיזה אוכל יוגש בכל אחד ואחד מהם. כך ניתן להתאים את סידורי ההאכלה ישירות למספר ולאופי האורחים שישתתפו באירוע, ולהתחשב בצרכיהם השונים, כדוגמת רגישויות למאכלים מיוחדים והעדפות קולינריות נוספות, שחשוב כמובן לתת עליהן את הדעת.

דוכני מזון לבר המצווה – הפתרון החסכוני ביותר

יתרון נוסף שיש להזמנת דוכני מזון לבר המצווה הוא החיסכון הכספי, שכן בניגוד להזמנת שירותי קייטרינג מלאים, שלרוב מציעים מחירוני פיקס, ללא אפשרות ממשית למשא ומתן, בהזמנת דוכני מזון לבר המצווה אתם, ורק אתם, קובעים את מספר דוכני המזון, משך הזמן בו יפעלו, וכמובן סוג המזון שיוגש בכל דוכן ודוכן. כתוצאה מכך, החיסכון הכספי יכול להצטבר לסכומים משמעותיים.

חברת ג׳וי הפקות – שירות ואמינות מעל הכל

בחברת ג׳וי הפקות, המספקת שירותי קייטרינג איכותיים החל משנת 2009, אנו מתמחים בהתאמת דוכני אוכל למגוון אירועים שונים, תוך התחשבות בכלל האילוצים השונים, וכמובן ברצון הלקוח. חברתנו מפעילה אפילו בר משקאות ודוכני קינוחים.

לפרטים נוספים – צרו איתנו קשר עוד היום, בטלפון – 0526906988

תפריט נגישות

לוגו של וואטסאפ
כתבו לנו כאן
close slider

    חזרו אליי בבקשה