דוכני מזון לבת מצווה

אף שהמונח בת מצווה אינו מוזכר במקור בהלכה היהודית, אירועי בת מצווה הפכו זה מכבר למצרך חובה בחייה של כל נערה בת 12 בישראל. לא מעט אולמות אירועים אף מציעים חבילות מיוחדות לחגיגות בת מצווה, הכוללות בין היתר גם שירותי קייטרינג והסעדה. 

עם זאת, במקום להזמין מראש שירותי קייטרינג יקרים מאולם האירועים, ולשלם פי כמה על התענוג, רצינו לשתף אתכם בדרך בה תוכלו לספק לאורחים שלכם את פתרון ההסעדה המתאים ביותר עבורם, תוך התחשבות מלאה בדרישות ובצרכים הקולינריים שלהם, כל זאת ואפילו לחסוך לא מעט כסף בדרך. 

דוכני מזון -בר פירות

לדוכני הפירות שלנו – לחצו כאן 

דוכני מזון לבת מצווה – לא להשאיר שום אורח רעב 

בעוד שהזמנת קייטרינג דרך אולם מחושבת בתשלום קבוע פר מנה, מתוך מגוון קבוע של סוגי אוכל המוצעים לרוב לאורך כל השנה, הזמנת דוכני מזון היא הדרך הטובה ביותר לספק לאורחים שלכם פתרון הסעדה איכותי שמתאים להם ישירות. בניגוד לשירותי קייטרינג, הכוללים מספר סוגי אוכל קבועים מראש, בהזמנת דוכני מזון אתם אלו שקובעים בדיוק את מספר הדוכנים שיפעלו באירוע שלכם, וכמובן – איזה אוכל יוגש בכל אחד מהם. 

דוכן טאבון צמחוני

לדוכני הפיצות שלנו – לחצו כאן

 יתרון נוסף בהזמנת דוכני מזון הוא הגמישות, והיכולת לבצע שינויים נדרשים בהתראה קצרה. בעוד שהזמנת שירותי קייטרינג נעשית לרוב פרק זמן קבוע מראש, מבלי שאתם יודעים בדיוק אילו אורחים ישתתפו ואילו אורחים לא ישתתפו בבת המצווה, הזמנת דוכני מזון לבת המצווה מעניקה לכם גמישות מקסימלית, כאשר אם גיליתם שבוע לפני האירוע ששכחתם להזמין את בני המשפחה מהדרום – אין שום בעיה, ניתן תמיד להזמין עוד דוכן מזון, או שניים, מבלי לגשת ולדון בפלפולי החוזה שחתמתם בזמנו מול האולם/חברת הקייטרינג. 

להימנע מבזבוז כסף לחינם 

ומה במקרה בו אתם מתכננים אירוע בת מצווה מצומצם? במקרים לא מעטים, הזמנת שירותי קייטרינג לאירוע נעשית תוך התחייבות למספר מינימלי של אורחים, וגם במקרה בו מספר האורחים שהגיעו קטן מהמספר המינימלי אליו התחייבתם – אתם עדיין תחויבו לפי מספר זה, ולא לפי מספר האנשים שבאמת עשו שימוש בשירותי הקייטרינג. 

ג'וי הפקות - דוכן טורטיות

לדוכן הטורטיות שלנו – לחצו כאן

 לעומת זאת, בהזמנת דוכני מזון אין מספר מינימלי ואין מספר מקסימלי. אתם אלו שקובעים כמה דוכני מזון להזמין, בהתאם למספר האורחים שצפויים לקחת חלק באירוע. זו הדרך להימנע מצד אחד מאורחים רעבים, ומצד שני מכמויות של אוכל מיותר שנזרק לפח, ללא כל שימוש.  

חברת ג׳וי הפקות – האוכל שלכם הוא העסק שלנו 

בחברת ג׳וי הפקות, המספקת שירותי קייטרינג איכותיים החל משנת 2009, אנו מתמחים בהתאמת דוכני אוכל למגוון אירועים שונים, תוך התחשבות בכלל האילוצים השונים, וכמובן ברצון הלקוח. חברתנו מפעילה גם בר משקאות ודוכני קינוחים. 

ג'וי הפקות - קינוחים לאירועלפרטים נוספים – צרו קשר

תפריט נגישות

לוגו של וואטסאפ
כתבו לנו כאן
close slider

    חזרו אליי בבקשה