רעיונות לאטרקציות מומלצות לאירועים עסקיים או פרטיים

הפקה מנצחת בסגנון שלכם

כל אירוע הוא חגיגה, בין אם מדובר במסיבה משפחתית או כינוס באוריינטציה עסקית. היום משקיעים משאבים רבים בהפיכת אירועים פרטיים ועסקיים להפקה בלתי נשכחת המשלבת בין בחירת לוקיישן מיוחד לחוויה קולינרית בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
התכנית האומנותית, כלומר התוכן או הרעיון שתיצקו לאירוע כדי לייצר עניין והנאה, חשוב מאוד להצלחה.
בענף ניתן למצוא מגוון רחב של פעילויות בסגנונות שונים מסדנאות יצירה דרך מופעי תרבות ועד הרפתקאות אקסטרים. חשוב להתאים את עולם התוכן לסוג ואופי האירוע וליעד הנבחר, הרכב המשתתפים, התקופה הנבחרת במהלך השנה ושעת האירוע.

לפניכם מספר המלצות לאטרקציות המובילות כיום בתכנון אירועים פרטיים ועסקיים, לפי סוג האירוע.

מתכון מנצח לאירוע עסקי:

תאי צילום להשקות

תמונה אחת שווה אלף מילים. אחת המזכרות האהובות במסגרת השקות של מוצר חדש או חשיפה של מהלך אסטרטגי היא תאי צילום. ניתן למצוא מגוון רחב של תאי צילום המייצרים חוויית צילום מיוחדת. מרקעים שונים, דרך בחירת אלמנטים המשדרגים את התמונה, הדפסת התמונות במקום בדמות מגנט ואפילו תאי צילום המאפשרים לייצר סרט אנימציה קצר בכיכובם של המצולמים. במקרים רבים, ניתן להזין גם פרטי דואר אלקטרוני ולקבל את התוצרים ישירות למייל.

ספא נייד לימי גיבוש לעובדים

אירוע גיבוש לעובדים מנתק את העובדים מהשגרה ולכן, ספא נייד במסגרתו כל אחד מהמשתתפים ייהנה ממסאז' מענג, מהווה אטרקציה מוצלחת באווירה הרגועה, הרחק מטרדות היומיום. מתאים מאוד לאירועי חברה הנערכים בחוף הים ובחיק הטבע.

מופע מוזיקלי להרמת כוסית

אין כמו להשיק את השנה החדשה או חג או קידום, פרישה, קבלה לעבודה, בליווי מוזיקלי. מגוון אמנים, להקות, נגנים מכינור ועד בוזוקי, מגיעים לאירועי הרמת כוסית כדי להוסיף קצב ואווירה. מומלץ לבחור סגנון מוזיקלי על פי מערכות הסאונד במקום, לתכנן מראש במה או מרחב ייעודי ללהקה כך שכולם יוכלו לצפות בנוחות במופע או ליהנות מהמוזיקה עד שיכרון חושים.

מיצגים לאירוע פתיחת עסק

בשעה טובה פתחתם עסק חדש, אתם מזמינים את הלקוחות להתרשם, ליהנות מכיבוד מתוך תפריט עשיר שנבחר מראש. כדאי ללוות את חשיפת העסק החדש במיצגים מרשימים בסגנונות שונים מהוואי דרך מיצג לייזר ועד מיצגים בניחוח היסטורי מרתק, שיוסיפו קסם וטוויסט מעניין לאירוע הפתיחה. המיצגים אידיאליים לאירועי השקה, מושכים את הלקוחות הפוטנציאליים פנימה ולא מסיחים את תשומת לבם מהדבר החשוב באמת – העסק החדש שלכם.

מתנה לכל משתתף בכנס

אחת האטרקציות האהובות על משתתפי כנסים היא המתנה שמקבלים עם הרישום לאירוע או בסיומו. זה יכול להיות עט ממותג, מחברת מיוחדת, תיבת שוקולדים שתשאיר טעם מתוק, לוח שנה וכל giveaway שמתכתב עם הקונספט של הכנס. למשל, קובייה הונגרית ממותגת לכנס שעסק בחשיבה המצאתית או תיק ממותג לכנס בו מחלקים חומר למשתתפים שקל לאסוף ולשמור בתיק שהם קיבלו במתנה.

חדר בריחה נייד לאירועי חברה 

דרך מלהיבה לייצר שיתוף פעולה, לגבש צוותים, לעורר מחשבה ולשמור על אווירה מותחת במהלך אירועי חברה היא באמצעות חדר בריחה נייד, שמגיע למקום האירוע ומעמיד תעלומה מסתורית, סיפור פנטזיה או משימה מאתגרת בפני המשתתפים. אטרקציה עם הרבה אקשן.

מופע טלפתיה

דרך נוספת להעביר יום גיבוש לצוות או לחברה היא להסעיר את החושים של כל העובדים עם מופע טלפתיה על ידי אומן חושים מומחה בתחום שיגרום לכם לא להאמין במה שתראו.

הפתעות וריגושים לאירועים פרטיים:


ליצנים – הדור הבא

הליצנים של היום הם לא הליצנים של פעם. אטרקציה מיוחדת לימי הולדת בכל גיל היא ליצנים שמביאים ערך מוסף: משלבים מופע סטנד אפ, הופכים את האירוע לקרקס יחד עם פעלולים עוצרי נשימה, מופעי פירוטכניקה, אקרובטיקה והפעלת הקהל. הנאה תוך כדי תנועה.

סדנת עיטורי גוף לחינה 

אירוע החינה המרגש משתדרג פלאים באמצעות אומנות עיטור הגוף. שילוב מיוחד בין סדנת איפור לסדנת עיטורי חינה שמלמדת את המשתתפות להשתמש בחינה לצורך יצירת אפקטים מרהיבים ואומנותיים שישאירו חותם ייחודי.

אמנות עם בלונים

בהפקת ברית, כדאי להתייחס הן לקהל המבוגרים והן לקהל הילדים המגיעים לשמוח באירוע. אטרקציה פופולארית היא אמנות עם בלונים, אומנים שמלמדים את המשתתפים כיצד להכין דמויות ועיצובים מרהיבים מבלונים וכמובן, לשמור הביתה את היצירה הסופית.

שולחנות משחק לבר/בת מצווה 

מדובר בחגיגה של פעם בחיים ולכן, שווה להשקיע באטרקציות למסיבות בר/בת מצווה. אם מנסים לקלוע הן לטעם של הבוגרים והן של האורחים הצעירים, ניתן להצטייד בשולחנות משחק במגוון סגנונות משולחן רולטה דרך שולחן הוקי אוויר ועד שולחן כדורגל כך שתהיה פינה מלהיבה ותחרותית במקום האירוע.

מעגלי מתופפים למימונה 

השחקנים המרכזיים בחגיגות המימונה הם המאכלים המסורתיים של האירוע ולא כדאי להסיח את הדעת מהם אלא לחפש אטרקציה אשר תלווה את הסעודה המפנקת. מעגלי מתופפים הם בדיוק מה שחיפשתם: מוסיפים קצב ועניין, מאפשרים לאכול ותוך כדי להתנסות בפעולת התיפוף המיוחדת. אטרקציה נוספת שמתאימה לכל גיל.

שזירת פרחים לחתונה

האירוע המרגש של חייכם לא שלם בלי שהאורחים ייהנו מאטרקציה כלשהי שתחמם להם את הלב. בשנים האחרונות ניתן לראות טרנד של עמדות שזירת פרחים לאורחים לעיצוב תכשיט פרחוני וססגוני מקשתות דרך מסרקיות ועד צמידים. הזדמנות נהדרת להוסיף טאץ' אלגנטי להופעה האופנתית שתלווה אותם במהלך האירוע המיוחד שלכם.

הפקת אירוע היא משימה מורכבת: לדאוג לכל הפרטים, לשגר הזמנות, לגבש קונספט מוביל, לפקח שהכל מתקתק על פי התוכניות לשביעות רצון החוגגים והאורחים. אתם לא לבד! חברת ג'וי הפקות בעלת ניסיון עשיר בהפקת אירועים חווייתיים בלתי נשכחים מההתחלה ועד סיום האירוע, תוך הקפדה על כל הפרטים. עם ג'וי הפקות אתם בידיים הטובות ביותר! הארגון על ג'וי הפקות, ההנאה – כולה שלכם!

תפריט נגישות

לוגו של וואטסאפ
כתבו לנו כאן
close slider

    חזרו אליי בבקשה