איך לארגן חתונה ביתית?

בשנים האחרונות יותר ויותר זוגות בוחרים שלא להתחתן דווקא באולם אירועים ולתכנן חתונה באווירה יותר ביתית. אם גם אתם שוקלים את הרעיון, לפניכם כל הטיפים שיסייעו לכם להרגיש כמה שיותר בבית ביום החתונה המרגש שלכם.

"אין מקום כמו הבית", היטיבה לומר זאת דורותי מהקוסם מארץ עוץ. ואכן היתרונות הביתיים מקבלים חשיבות אצל זוגות צעירים רבים אשר רוצים, ביומם המיוחד, להיות מוקפים באנשים הקרובים, ואם אפשר, לקיים את הטקס בסביבה כמה שיותר אינטימית וביתית. על כן אם יש לכם חצר גדולה או שברצונכם להפיק חתונה במיקום בעל תחושה ביתית הצוות המקצועי של ג'וי יכול לסייע לכם, תוך שמספק עבורכם טיפים מועילים לתהליכי התכנון השונים.

החלטה על לוקיישן מתאים – השלב הראשון

אחד השיקולים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת לוקיישן הוא מזג האוויר, כלומר עונת השנה בה תבחרו להינשא. בעוד שבסתיו ובאביב זה הזמן האידיאלי, בחורף עליכם להכין גם תכנית ב', למקרה שיום החתונה יהיה גשום. אם הבית אינו מספיק גדול כדי להכיל את כל המוזמנים אפשר לחשוב על אופציית קירוי. כיום ישנן אופציות ניידות רבות ומגוונות מהן ניתן לבחור בהתאם. בקיץ יש לחשוב כמובן על הצללה ואוורור.

בחירת קונספט והשכרת ציוד

אם אתם רואים בעיני רוחכם את יום החתונה שלכם כל שעליכם לעשות הוא להוציא את החזון אל הפועל. אם עדיין אין לכם מושג, כדאי שתקבלו החלטה או לפחות תחליטו על האווירה הכללית אותה תרצו לייצר. כשאתם סגורים על הקונספט התחילו לברר על השכרת ציוד. ברוב המקרים תזדקקו לשירותים אלו כדי להפוך את הלוקיישן הנבחר למעין גן אירועים אינטימי ופרטי. לרשותכם אינספור אפשרויות גם בתחום זה החל בכיסאות ושולחנות מסורתיים ועד פינות קפה ואזורי זולה נוחים לצעירים. כמו כן עליכם להקדיש חשיבות גם לנושא השירותים: מוטב לשכור שירותים ניידים אשר ישמשו את האורחים בחוץ.

לתכנן חתונה ביתית – לבד או בעזרתה של חברה מקצועית?

למרות שנדמה כי חתונה ביתית הנה הרבה יותר פשוטה לתכנון, שכן כבר יש לוקיישן, בפועל עדיין מדובר במשימה מאתגרת למדי, לעיתים אף יותר מחתונה בגן אירועים. הסיבה לכך היא שאולם או גן אירועים כוללים מעטפת שלמה של שירותים בילד אין. לכן כדי שיום החתונה שלכם יעבור על הצד הטוב ביותר, ששום דבר לא ישכח ושיושם דגש על כל הפרטים החשובים מומלץ לשכור את שירותיה של חברת הפקה שתעזור לכם לאורך כל השלבים. זאת כמובן בהנחה שאין לכם ניסיון קודם בתחום.

אוכל וקייטרינג איך בוחרים?

בניגוד לאולם או גן אירועים אשר מספקים עבורכם את האוכל ואחראים על התפריט, כאשר אתם מתכננים חתונה ביתית אתם נהנים מזכות הבחירה גם בתחום הקולינרי. תוכלו אף לבחור קונספט כללי לאוכל: צמחוני, בשרי, טבעוני ועוד, תוך התייחסות להעדפות שלכם ושל המוזמנים. בחירת האוכל היא חשובה לאין שיעור ואם כבר אתם חוסכים על אולם תוכלו להשקיע בקייטרינג איכותי מהשורה הראשונה ולהציע מבחר גדול ומגוון של מנות איכותיות למזומנים שלכם.

ג'וי היא חברת הפקות אשר מספקת מטריית שירותים רחבה לזוגות הרוצים לארגן חתונה בניחוח ביתי. החל בבחירת הלוקיישן העונה על כל החלומות שלכם, דרך השכרת ציוד ועד שירותי קייטרינג מעולים לצד דוכני מזון מגוונים ובהם מנות טעימות להפליא.

תפריט נגישות

לוגו של וואטסאפ
כתבו לנו כאן
close slider

    חזרו אליי בבקשה