בחירת קייטרינג לאירועי חברה

מתכננים אירוע חברה? ודאי אתם מודעים לעובדה שסוגיית האוכל שיוגש באירוע הנה מאוד מרכזית. כיצד יש לבחור קייטרינג לאירועי חברה ועל מה לשים דגש? המאמר הבא יעשה לכם קצת סדר בדברים.
אירועי חברה טומנים בחובם יתרונות רבים והם מהווים את הדרך לחזק את הקשר בין החברה לעובדיה וללקוחותיה. על כן חשוב ליצור אפקט כמה שיותר מרשים ומכובד, היות וטיבו של האירוע יכול להשפיע במידה ניכרת על שמה הטוב של החברה, כמו גם על המוניטין שלה. כתוצאה מכך, האירועים דורשים שימת דגש על כל הפרטים הקטנים, לרבות על בחירת הקייטרינג המהווה מרכיב משמעותי בכל אירוע.

הקייטרינג הנכון לאירועי חברה

ישנם סוגים שונים של אירועי חברה החל בכנסים והרצאות ועד לימי כיף וגיבוש. היות ולכל אירוע כזה ישנו קונספט שונה, חשוב לבחור בסוג הקייטרינג הנכון, קייטרינג אשר ייצג את אופיו של האירוע ויתאים לאלו המשתתפים בו. הבשורה המשמחת היא שכיום בחירת הקייטרינג נעשתה יותר פשוטה ולא רק בשל ההיצע הרב שקיים, ישנם סוגים שונים של תפריטים עשירים בהתאמה לכל סוג של אירוע ולכל מטרה.

אז איך מגיעים לבחירה הנכונה?

עבור רבים דווקא ההיצע עשוי להיות מבלבל, לכן ריכזנו כמה טיפים שיסייעו לכם להגיע לבחירות הנכונות ביותר:

  • איכות – קייטרינג לאירועי חברה חייב להיות כמה שיותר איכותי וייצוגי, במיוחד כאשר מדובר בחברות בהייטק או חברות ולהן מוניטין ועובדים רבים.
  • מקצועיות – על הצוות אשר עובד באירוע להיות כמה שיותר מנוסה ורשמי על מנת שלא לפגוע בתדמית העסקית.
  • גיוון – על הקייטרינג להציע תפריט כמה שיותר מגוון כדי שיתאים לחך של כלל המשתתפים,תוך שמציע אפשרויות בחירה רבות.
  • פרזנטציה – גם ההגשה משחקת תפקיד מרכזי ויש לוודא כי המבחר עשיר ומוצג לראווה אולם גם שסוג האוכל מתאים לסגנון האירוע ולאופיו.
  • טעמים – על הטעמים להיות כמה שיותר מעניינים, טריים ועונתיים. קייטרינג איכותי הוא כזה שמצליח לרגש ולהפתיע את האורחים.

אל תדאגו, אנו נעשה זאת עבורכם

תכנון אירועי חברה זו משימה למומחים ואנו נשמח לבצע אותה עבורכם. בחברת ג'וי הפקות אנו מתמחים בהפקת אירועי חברה על סוגיהם השונים ואהבתנו לתחום יכולה לשדרג פלאים את האירוע שלכם. אנו נבטיח כי הקייטרינג באירוע שלכם יתאם לאופיו ולמשתתפים בו תוך שדואגים להציע מגוון רחב של אפשרויות קולינריות מעניינות. בסופו של יום גולת הכותרת של שירותינו היא הקייטרינג האיכותי שלנו הכולל שפע של מנות. במהלך שנות פועלנו הפקנו אירועי חברה רבים וטובים לרבות עבור בנק לאומי, ולנו שלל המלצות חמות הן על הטעמים והן על השירותים שמספקים. אנו נשמח להעמיד לרשותכם את אנשי המקצוע המומחים שלנו, על מנת שיפיקו את האירוע שלכם בהצלחה מא' עד ת' ויספקו לכם ייעוץ מקצועי לפני האירוע על מנת להתאים אליו את הקייטרינג ולוודא שהמוזמנים שלכם יזכו לחוויה קולינרית עשירה.

תפריט נגישות

לוגו של וואטסאפ
כתבו לנו כאן
close slider

    חזרו אליי בבקשה