בר שייקים או אלכוהול?

כשזה מגיע למשקאות ההיצע בימינו מגוון כל כך, שנראה לכאורה שקשה לבחור ולהחליט. עם זאת, יש בכל זאת כמה המלצות שכדאי לקחת בחשבון, כדי לדעת בכל זאת באיזה בר לבחור לאיזה אירוע. ראשית, התקציב שלכם קובע, ובדרך כלל תוכלו למצוא בר משקאות כלשהו לכל תקציב, בכל רמת מחיר, כך שלא תמיד כדאי לוותר.

מתי לבחור בבר שייקים?

אופי האירוע וגיל המשתתפים בו קובע, בדרך כלל. אם האירוע הוא לילדים ברור שלא יהיה בר אלכוהול ולכן עדיף להסתפק בבר שייקים, אלא אם כן האירוע מארח גם את הורי הילדים, ואז כדאי לשקול גם בר משקאות אלכוהוליים מצומצם, או לפחות רציני יותר, משום שסביר להניח שהאירוע מתקיים בשעות היום, או לפחות לא עד מאוחר. בר שייקים מתאים לבר ובת מצווה, למסיבת סוויטסיקסטין, למסיבות יום הולדת של ילדים ונוער, אפילו לברית מילה ובריתה שמתקיימים בשעות היום והאורחים לא רוצים לשתות משקאות חריפים מדי אלא ליהנות מהשייקים הקלילים יותר. בכל מקרה, בר שייקים נפלא גם לשעת קבלת הפנים שלפני אירוע כמו חתונה.

למה בר משקאות אלכוהוליים?

בר אלכוהולי הוא הבחירה הראשונה והטבעי לאירוע שיש בו בעיקר מבוגרים, כמו חתונה, ברית מילה ובריתה. בר אלכוהולי מקפיץ כל אירוע ברוח המשוחררת שלו מיד, אורחים נהנים מקוקטיילים נהדרים וטעימים, משתחררים לאט לקראת הריקודים והפעילות העיקרית, ונהנים מהיצע איכותי של משקאות שמוסיף לאירוע טעם יוקרתי ואיכותי יותר. מכיוון שתרבות השתייה האנינה יצאה זה מכבר מהברים המיוחדים והגיעה גם לאירועים, מקובל היום להציע לאורחים את אותו מבחר משקאות שהם פוגשים גם בבית ובמקומות בילוי אחרים. כדי שהאירוע יכבד אותם לא פחות מאשר את המארחים אבל לא יכביד על התקציב אפשר לבחור בהיצע מצומצם אך משובח ברמתו, וכך תוכלו להציע לאורחיכם את המיטב.

איך האירוע נראה כשאתם מזמינים בר משקאות?

האירוע נראה אחרת לגמרי כשיש בו בר אקטיבי ססגוני ומרווה צמא למשהו מיוחד, ורצוי שתקים אותו חברה שמתמחה בתפריט מעולה ובתפעול הבר במקצועיות. הבר מושך את תשומת הלב והקשב של הקהל, כולל צורת ההגשה, המלצרים והברמנים המקצועיים במדים שלהם שמסתובבים עם המגשים ומגישים משקאות לכולם, לוכד את העין בכל האפקטים הצבעוניים והשמחים של הבר, הכוסות הצבעוניות והזוהרות, ההכנה של שייקים ססגוניים ומעניינים, הקוקטיילים המעולים שמוצעים לכם. בדקו עם ג'וי הפקות את הברים המושקעים שלהם ובחרו לכם בעצמכם את תוספת הטעם והיוקרה הנחוצה לאירועים שלכם.

תפריט נגישות

לוגו של וואטסאפ
כתבו לנו כאן
close slider

    חזרו אליי בבקשה