טאבון לאירועים

טאבון לאירועים טאבון לאירועים

חגיגות החושים באירועים כוללים לא רק ריקודים סוערים ודמעות התרגשות פה ושם, אלא בעיקר שתייה ואכילה. כדי לעורר אורחים להנאה, אפשר לדרבן את החושים, ואיזה חוש פועל טוב יותר מריח ומראה? בישול במקום של פריטי מזון מסוימים, עושים את כל ההבדל לאורחים. אחת מהאטרקציות האלה למשל הן פיתות ריחניות, חמות וטריות מהטאבון. הכנסת טאבון לאירוע יוצרת עניין ואטרקציה, אנשים נמשכים לפעילות, לריח וכמובן לתוצאה.

הטאבון של היום כבר אינו הטאבון של פעם

פעם, זאת הייתה אטרקציה להביא טאבון לאפיית פיתות בלבד, אולם היום התרחב הטרנד והוא כולל אפיית מאפים רבים, כאלה שאולי לא ציפיתם למצוא באירועים אבל הם שם, מפיצים ריח נעים ונהדר של בית, של חמימות אינטימית משולבים בציפייה וטעם טוב שנשאר אתכם גם אחרי האירוע. יש משהו בשילוב הזה של בצק עם כמעט כל דבר שמושך אנשים, זה כנראה משהו בסיסי אצל כולנו. לכן מגוון הטעמים האפשרי תמיד יקלע לטעם של כולם בסופו של דבר וישאיר זיכרון נעים עם טעם של עוד. השאירו לאופים המנוסים של פינת הטאבון את העבודה כדי שיוכלו להפתיע את האורחים שלכם ולהעניק להם טעם נהדר, טרי וטעים במקום, מבלי לחמם מחדש ומבלי לתהות אם מדובר במאפה טרי מהיום או קפוא שהופשר.

ליין מוצרי המאפה שעומדים לרשותכם בטאבון

מזל שהמטבח הישראלי בימינו הוא מטבח בינלאומי, למעשה, שיכול ליהנות ממבחר המאפים שיש לעולם להציע וליהנות מהם בסגנון הישראלי המותאם לנו. פינת הטאבון באירועים מציעה מבחר גדול של מאפים שניתן לאפות על הלבנים החמות של הטאבון, כך שתוכלו למצוא בו מאפה לכל טעם, וכל אורח יוכל לצאת שבע ומרוצה מהאירוע שלכם מבלי להישאר רעב. המוצרים כוללים את מיטב מאפי המטבח העולמי, כמו פיצה ריחנית בשלל תוספות, פוקאצ'ות טריות וריחניות שיכולות ללוות את מיטב המנות בתפריט שבחרתם, פיתות ישראליות ופיתות עם זעתר, טעם ביתי ישראלי מוכר שמקבל את הטעם המיוחד שלו משילובו באירוע המשמח, לאפות למי שרוצה תוספת נהדר למנות הבשר והסלטים שיוגשו ליד השולחן, או לעצור אתם ולטבול בעמדת הרטבים והתוספות שאפשר להוסיף למאפים.

טאבון – טעם, ריח ואטרקציה לאורחים

הליך אפיית המאפים מעניין ומלהיב ומשתלב נפלא באווירה החגיגית והשמחה של האירוע עם האורחים שלכם, הרואים את כל שלבי ההכנה מההתחלה ועד הגשת המוצר הטרי והטעים לשולחן. פינת טאבון היא תופסת נהדרת לאירוע שלכם שתשאיר בזיכרונות טעם של עוד, פשוטו כמשמעו.

חברת JOY הפקות תשמח לעמוד לרשותכם עם טאבון לאירועים מכל הסוגים ומבחר דוכני מזון לאירועים לפי בחירתכם!
התקשרו 052-6906988

תפריט נגישות

לוגו של וואטסאפ
כתבו לנו כאן
close slider

    חזרו אליי בבקשה