דוכני מזון לבריתה

אירוע הבריתה, או זבד הבת, כפי שמכונה במקרא, הוא החלופה הנשית לטקס ברית המילה, אשר נערך זמן קצר לאחר הלידה. בניגוד לטקס ברית המילה לזכרים, ציון מועד הבריתה לנשים הוא מנהג חדש יחסית, ולכן חל שוני מהותי בדרך בה מציינים את הבריתה בקהילות שונות בארץ.   

 ארגון טקס הבריתה עשוי להיות דבר מלחיץ, כאשר בתוך פרק זמן של מספר ימים מאז הלידה, על בני הזוג, או על הוריהם, בנוסף לכל המשימות המוטלות עליהם לאחר הלידה, להקדיש גם זמן ומאמצים בהפקת אירוע הבריתה המוצלח ביותר האפשרי. למרבה המזל, יש דרך אחת לפחות בה ניתן להקל על הלחץ, ולהבטיח לכם ראש שקט בכל הנוגע לשירותי ההסעדה בבריתה – הזמנת דוכני מזון.  

דוכני מזון לבריתה – מבלי להתפשר על איכות 

מאחר וארגון טקס הבריתה נעשה מטבע הדברים בתוך פרק זמן קצר, הזמנת קייטרינג מראש לאירוע עלולה להוות עניין לא פשוט, הן בכל הנוגע למציאת שירות קייטרינג שנותן מענה מלא לצרכים הקולינריים של האורחים, והן בכל הנוגע למחיר – הזמנות שנעשות בהתראה קצרה לרוב נושאות תו מחיר יקר. בלא מעט מקרים, בני הזוג נאלצים בסופו של דבר להתפשר על שירותי הקייטרינג, העיקר שיהיה לאורחים מה לאכול. 

ג'וי - דוכן ממתקים לאירועלמרבה המזל ישנה אפשרות אחרת – הזמנת דוכני מזון לבריתה. בניגוד להזמנת שירותי קייטרינג, שנעשית כמקשה אחת ולרוב על בסיס מחיר מינימום פיקס פר סועד, הזמנת דוכני מזון היא הפתרון הפשוט והיעיל ביותר – ניתן להזמין כל מספר של דוכני אוכל, בהתאם למספר האורחים שצפויים להשתתף באירוע, וכמובן לקבוע איזה אוכל יוגש באיזה דוכן. כך ניתן גם להבטיח שלכל האורחים יהיה אוכל המותאם ישירות לטעמם ולהעדפתם, תוך התחשבות מלאה באילוצים השונים של קהל האורחים. 

 הזמנת דוכני מזון היא הדרך הטובה ביותר להבטיח שהבריתה תעבור בצורה מוצלחת וחלקה, ללא כאבי ראש מיותרים. כך, אתם חוסכים כסף וזמן, ויכולים להתמקד בדבר החשוב ביותר – להתרגל לנוכחותה של התינוקת החדשה בחייכם, ולהקדיש לה את מלוא תשומת הלב לה היא זכאית. 

חברת ג׳וי הפקות – האוכל שלכם הוא העסק שלנו 

בחברת ג׳וי הפקות, המספקת שירותי קייטרינג איכותיים החל משנת 2009, אנו מתמחים בהתאמת דוכני אוכל למגוון אירועים שונים, תוך התחשבות בכלל האילוצים השונים, וכמובן ברצון הלקוח. חברתנו מפעילה גם בר משקאות ודוכני קינוחים. 

לפרטים נוספים – צרו איתנו קשר עוד היום, בטלפון 0526906988 

תפריט נגישות

לוגו של וואטסאפ
כתבו לנו כאן
close slider

    חזרו אליי בבקשה