הפקה מוצלחת של אירוע השקה

המעמד של השקת מוצר או שירות חדש הוא אירוע מיוחד שמסמל התחלה חדשה, תקווה מחודשת ואפילו אופק המבטיח שחר של יום חדש. אירועי השקות הם המעמד האידיאלי והמושלם להעצמת התדמית של חברה, ארגון, עסק ואנשים פרטיים (כמו למשל סופרים המשתתפים בטקס השקת ספרם החדש והם עומדים במרכזו של אור הזרקורים בזכות עצמם ופועלם).

השקת מוצר חדש במהלך אירוע מיוחד שמתקיים אך ורק לכבוד ההשקה ומשתתפים בו עובדי החברה הוא אירוע מרגש שהרבה עבודה ועמל הושקעו עד לרגע שבו הוא קורם עור וגידים. ההשקה עצמה מעבירה להם, בעצם קיומו והגשמתו של המוצר החדש – מסר חשוב והוא שאנחנו, הודות לכם ובזכות התרומה הגדולה שלכם, נחשבים לחברה מתקדמת המרחיבה שווקים, ממנפת הצלחות והישגים ומגשימה חלומות. החברה מקשיבה למה שקורה בצד הצרכנים ויוצרת מה שצריך יש מאין. אתם העובדים מהווים את ליבת החברה ואנו רואים בכם שותפים מלאים לדימויה של החברה כחברה רווחית, מתקדמת, חדשנית, יצירתית וכמובן שאתם חלק בלתי נפרד בעשייה ובהגשמה העסקית שחרוטה בחזון החברה.

כיצד חברת הפקות יכולה לסייע לכם בארגון אירוע ההשקה ובהפקה מוצלחת שלו?

לחברת ג'וי הפקות ועובדיה ניסיון רב ועשיר בהפקת כל סוגי האירועים לרבות, כמובן, אירועי השקת מוצר או שירות חדשים. להלן רק חלק מהיתרונות שאנו מציעים ללקוחות שלנו –

  • ידע, ניסיון ומקצועיות ללא פשרות בארגון האירוע ובכל מה שקשור בהפקה שלו, החל מאפיון המשתתפים שיגיעו, דרך קביעת סדר היום ולוח הזמנים וכלה באוכל והשתייה שיוגשו, מוזיקת הרקע שתושמע וארגון ציוד ההגברה הטכני.
  • אנו מציעים שירותי קייטרינג והסעדה המותאמים לרצון ולדרישה של כל אירוע ואירוע, למקום ולשעה שבהם יתקיים האירוע ותוך התחשבות במספר המשתתפים שאמורים להגיע לאירוע.
  • צוות ההפקה שלנו מוכשר ומנוסה ובזכותו אתם תהיו משחררים מדאגה או טרחה הכרוכים בהכנת הטקס. אנחנו נטפל בהכל!
  • אנו סבורים שאירוע השקה הוא אירוע עסקי לכל דבר וצריך להפיק אותו כמו שמפיקים טקס חשוב ומרגש. לכן יש חשיבות גבוהה לעמידה בלוח הזמנים, בתזמון מדויק של כל שלב או פעולה, בשימת לב ומתן דגש לכל הפרטים הטכניים וכמובן לבחירה בכיבוד עשיר על טהרת המוצרים האיכותיים, הטריים והטעימים ביותר.
  • ביחד אתכם אנחנו מגבשים את הקונספט הדרוש והכי מתאים לאירוע ההשקה ולהפיכתה לטקס בעל ערך מוסף רגשי המעצים את האפקט שהוא יוצר בקרב כל מי שייקח בו חלק – משתתפים או אורחים כאחד.
  • אנחנו נדאג עבורכם לתיעוד הטקס, לשירותי קייטרינג גורמה, לשירות הגברה וציוד טכני מתקדם, הנחיה, ובתיאום מראש –נוכל לתאם ביחד אתכם אטרקציה מפתיעה ומרגשת שתהפוך את האירוע למשמעותי ובלתי נשכח עבור כל מי שיגיע להשתתף בו.

השקה כמו שמפיקים פעם בחיים

השקת מוצר חדש היא מסוג האירועים שחייבים להשאיר חותם אמיתי בקרב מי שלוקח חלק באירוע. כך אנו מאמינים וזה מה שמוביל אותנו בהפקת טקס השקה מותאם לכל לקוח ולקוח, בדיוק כמו שכל הפקת אירוע צריכה להיות יחודית והבתאמה לצרכי הלקוח או החברה. אין אירועי השקה שיהיו דומים לזה ואנו רואים חשיבות גבוהה מאד בשלב האפיון של קהל היעד. רק כך אפשר להגיע להתאמה מלאה לצרכים ולאנשים שיהיו נוכחים בטקס – מה ששיסייע רבות בהכרזת האירוע כמוצלח וככזה שהשיג את המטרות שהושגו במהלך הארגון.

דברו איתנו – 0526906988 לקבלת הצעת מחיר ופרטים נוספים.

תפריט נגישות

לוגו של וואטסאפ
כתבו לנו כאן
close slider

    חזרו אליי בבקשה