הפקת אירועי יוקרה

הפקת אירועי יוקרה – איך עושים זאת נכון?

אם אתם רוצים להפיק אירוע יוקרתי שיגרום לאורחים לצעוק: "וואו!" יהיה עליכם לדעת כיצד לעשות זאת. בעזרת הכוונה והתאמה אישית תוכלו להרים כנס יוקרתי, תערוכה מרשימה, חתונה של מפורסמים או חתונות גדולות או קטנות שישאירו את האורחים פעורי פה. כמו כן, תוכלו להפיק חגיגת יום נישואין יוקרתית או לחגוג יום הולדת עגול, ברית, בריתה, בר מצווה או בת מצווה שלא ישכחו.

כדי לסייע לכם להפיק את אירוע החלומות הכנו לכם רשימה קצרה אך מסודרת. אנו ממליצים לכם לקרוא, להדפיס ולהתחיל להתכונן כי האירוע שלכם לא יהיה עוד אירוע ממוחזר והוא הולך לגרום לכל שאר האירועים בהם ביליתם להחוויר ולהישכח.

איך להפיק אירוע יוקרתי שייחרט בזיכרון האורחים?

4 הדגשים הבאים יגרמו לאירוע שלכם להיות מרשים, ייחודי ויוקרתי:

  1. בחירת מקום יוקרתי ולא מתאמץ – בחירת מקום שניחן במראה יוקרתי שאינו מתאמץ יהיה בעל המראה המושלם ואולם, גן אירועים או אתר בטבע שמשלבים בין שני המראות הללו, יהיו מעוצבים באופן ייחודי, מזמינים, מרווחים וחמימים יגרמו לכל מי שמגיע להרגיש נפלא.
  2. בחירת חברת הפקה וקייטרינג – היום אפשר לקבל שירות מחברות הפקות שמספקות מגוון שירותים וביניהם שירותי קייטרינג שהם המרכיב המרכזי באירוע. חשיבות המאכלים שמוגשים באירוע יוקרתי היא עצומה. ומעבר לזאת, חשוב שצוות המטבח יהיה מקצועי, ישמור על ניקיון, יתלבש בהתאם ויעניק שירות אדיב.

בין חברות ההפקות שמספקות שירותי קייטרינג ובין היתר מציעות דוכני מזון תוכלו למצוא את חברת ג'וי הפקות. החברה מציעה מזון משובח שעשוי מחומרי גלם איכותיים וטריים, מספקת דוכני מזון בשריים, פרווה וחלביים או שירותי קייטרינג חלבי או בשרי, לרבות מנות צמחוניות, טבעוניות ומנות ללא גלוטן, מספקת שירותי בר ברמה גבוהה, מבחר קינוחים נפלאים ומאכלים נוספים. בין המאכלים הנפלאים של החברה תוכלו להזמין: סלטים טריים ומגוונים, בשרים איכותיים כמו: סינטה, המבורגרים, אנטריקוט ושיפודי בקר, תוספות מגוונות כמו: פירה ירקות שורש וצ'יפס בטטה, פסטות, קישים, בר סושי והרשימה עוד ארוכה. חברת גו'י הפקות יכולה להפיק לכם גם אירוע בטבע ולדאוג לשירותים משלימים כמו: אביזרי הצללה, ריהוט אלטרנטיבי, עיצוב האירוע ויכולה לקשר ביניכם ובין עם ספקי שירותים איכותיים.

  1. יצירת אווירה ייחודית ויוקרתית – את האווירה היוקרתית ניתן לקבל באמצעות הוספת אלמנטים מרשימים כמו: זיקוקים, פסלי קרח גדולים, שילוב זרי פרחים מרשימים וריחניים באגרטלי זכוכית לצד פמוטים נוצצים, בריכות נוי, שימוש בגופי תאורה ייחודיים, רחבת ריקודים גדולה ועוד מגוון אפשרויות.
  2. מוזיקה טובה – לצד השירים המקפיצים שחייבים להיות חלק מהאירוע אפשר להזמין להקה מקצועית, כנריות, פסנתרן, נגני סקסופון ואפשרויות נוספות. חשוב להתאים את המוסיקה לשלבים השונים של האירוע.

אלו היו כמה נקודות חשובות שחיוניות להפקת כל אירוע ובפרט לאירועים יוקרתיים. כמובן שיש להתלבש בהתאם ולהגיע עם מצב רוח מעולה!

חברת ג'וי הפקות מזמינה אתכם לדבר איתנו 0526906988 ולהפיק את אירוע החלומות שלכם!

תפריט נגישות

לוגו של וואטסאפ
כתבו לנו כאן
close slider

    חזרו אליי בבקשה