הפקת אירועי קד"מ: כך תעשו זאת נכון

השקת קולקציה חדשה, מוצר שעבדתם על פיתוחו זמן רב, מסיבת מועדון ללקוחות – הזדמנות נהדרת לערוך אירוע קידום מכירות מושקע להעלאת המודעות ועידוד המכירות. ההצלחה של אירוע זה תשפיע על התפיסה של המשתתפים את המותג ותותיר זיכרון מתוק מאותו אירוע חווייתי.

כיצד מארגנים אירוע קדם מכירות מנצח בקונספט המועדף? 5 טיפים שיעזרו לכם להפיק חגיגת קידום מכירות בלתי נשכחת.

הקונספט קובע

חשבו על קונספט מוביל לאירוע ממנו תאפייני ותעצבו את החוויה כולה – מהעיצוב דרך הקולינריה ועד המתנות למוזמנים. חשוב שהקונספט יהיה רלבנטי למטרת האירוע. למשל, אירוע קדם מכריות להשקת דגם חדש של חברת רכב יציג מאפיינים מעולם הרכב – מגנטים עם רקע של כבישים, הגרלה של מכונית חדשה, מתנה שהיא אביזרים לשדרוג הרכב, עיצובים בהשראת עולם הרכב כמו הגה וכדומה ואירוע קידום מכירות לפתיחת ספא חדש יהיה כולו בסימן החיים הטובים ופינוקים – ניחוחות שיבשמו את האוויר, עמדות פדיקור, מניקור או עיסויי אקספרס לאורחים, אוכל בריאותי ומוסיקה רגועה.

אירוע בוילהמתקדמים למקום הנכון

המקום עצמו משפיע על האווירה ועל אופי האירוע. אם מדובר בפתיחה חגיגית של אולם תצוגה או סטודיו או משרד, כדאי לקיים את האירוע במקום החדש על מנת לערוך סיור במקום בפני המוזמנים ולהציג להם את העיצוב המרשים ולתת להם להתנסות בחוויית הקנייה או באטרקציות שהמקום מציע. ניתן לשקול לקיים את האירוע בחוץ בכפוף לתנאי מזג האוויר. במידה ומדובר בהשקה של חברת מחקר ופיתוח וכדומה, ניתן לערוך בחדר ישיבות מאובזר או באולם אירועים או מסעדה בהם יש את הציוד הנכון לתאורה וסאונד.
בכל מקרה, חשוב שהמקום בו נערך האירוע יתאים לאופי של האירוע ויחבר את המוזמנים ל-DNA של המותג והחברה. בעזרת צוות ההפקה המיומן של ג'וי הפקות אירועים אפשר להפוך כמעט כל אזור למקום יפהפה, מסוגנן ונעים באמצעות ריהוט, פריטי דקורציה, מערכות נלוות, עמדות מזון ועוד הפתעות.

תיאבון להצלחה

הקולינריה היא חלק בלתי נפרד מהצלחה של כל אירוע ובמיוחד של אירועי קד"מ. חשוב שהאורחים ייהנו ממגוון מנות ועושר של טעמים, פרזנטציה ייחודית וחומרי גלם משובחים, שתהיה תחושה שהשקעתם בהם עד הפרטים הקטנים ביותר. זכרו שעל קיבה מלאה קל יותר להתחבר, להקשיב, להכיר ואם כבר תפרתם תפריט – כדאי שהאוכל יתכתב עם הווי האירוע. למשל, מנות שקל להחזיק תוך כדי מינגלינג עד שלב הארוחה או עיצוב בגוונים ובשפת המותג, כלים שנושאים את הלוגו של החברה ומנות שמתאימות לעונה, לשלב ביום בו מתקיים האירוע ולאווירה הכללית.
באירועי קד"מ גדולים המתפרסים על פני מספר חללים, ניתן לבחור אופציה של דוכני ועגלות מזון כך שהאורחים לא חייבים להצטופף ויכולים לסייר בשואו רום או בחנות וליהנות מכל הבא ליד משתייה טובה ואוכל טוב. הקפידו על צוות מלצרים מקצועי, שמגיש את המנות בעמדות עצמן או ברמנים שעוברים בין הסועדים. אפשר לבחור גם קונספט במסגרתו המנות נרקחות לנגד עיני הסועדים להשגת חוויה מרגשת של טריות ואקשן.

GIVE AWAY – הקדימון שנשאר עם האורחים

באירוע יוכלו המוזמנים להתרשם מהמקום החדש שפתחתם או מהקולקציה החדשה ששחררתם לאוויר העולם. אבל כדי להשאיר להם מזכרת מהאירוע ומהמקום, כדאי להעניק להם בעת הפרידה מתנה מיוחדת, כזו שתזכיר להם אתכם.
מחזיק מפתחות ממותג, מחברת מודפסת עם הלגו, שובר מתנה למימוש בהמשך או כל אביזר שמתקשר עם המותג או המוצר החדש.
זכרו שלקוחות שנהנו באירוע קד"מ הם שגרירים מצוינים ולכן כה חשוב להשקיע בהם ולטפח עמם מערכת יחסים לאורך זמן.

אתם לא לבד! תנו למומחים לארגן, לוות אתכם ולנהל עמכם הפקת אירועי קד"מ. אנחנו בג'וי הפקות נשמח לגבש אתכם רעיון וקונספט, תכנית אמנותית מיוחדת וחוויה קולינרית מפתיעה ומרגשת – כל הפרטים שיהפכו את אירועי הקד"מ שלכם להצלחה מסחררת.

 

תפריט נגישות

לוגו של וואטסאפ
כתבו לנו כאן
close slider

    חזרו אליי בבקשה