הפקת אירוע חברה בבריכה

הפקת אירוע חברה בבריכה זו דרך מהנה לחגוג ציוני דרך משמעותיים או פשוט להראות לעובדים עד כמה הם מוערכים. תכנון אירוע בבריכה אולי נראה כמשימה מורכבת אולם אם לוקחים חברת הפקות יהיה זה די פשוט. חברת ההפקות תדאג עבורכם להכל כולל הכל, ומה שלכם יישאר לעשות הוא הוא להגיע וליהנות מאירוע חברה ייחודי.

ככה מתחילים:

החליטו על תאריך, הגדירו לכך תקציב ויש לכם את הבסיס לאירוע חברה מוצלח במיוחד. אירוע חברה בבריכה הוא המרענן הרשמי של כל עסק וכל העובדים ישמחו להגיע ליעד הנבחר לבושים בבגדי ים על מנת ליהנות ממזג האוויר הקיצי ומהמים הנעימים. אם אינכם יודעים באיזו בריכה לבחור והכין ניתן להרים אירוע בריכה איכותי, הרשו לנו לבשר לכם שאנו בג'וי הפקות אירועים מומחים לדבר ועושים זאת כבר שנים.

למה בבריכה?

למסיבת בריכה ישנם יתרונות רבים וטובים ולכן היא נחשבת לאחת הדרכים היותר מהנות לחגוג עם צוות העובדים. הטבילה במים הצלולים תצנן גם את העובד החמום ביותר, היא תעלה את המורל, תשפיע על האווירה ועל מצב הרוח ותהפוך כל אירוע לכמה שיותר מיוחד וכיפי. מלבד הבריכה עצמה אפשר לשלב גם אטרקציות נוספות באירוע בהתאם לאופיו. אם זהו אירוע משפחות אפשר להזמין מופע לילדים, להעמיד דוכנים שונים ולשלב פעילויות מים מותאמות. במידה וזהו אירוע לעובדי החברה נטו, אפשר לשלב פעילויות מתאימות כמו תחרויות מים, מופע בידור ועוד.

אירוע חברה - ג'וי הפקותאנו כאן כדי לגרום לזה לקרות

לג'וי הפקות ניסיון רב בארגון אירועי חברה מסוגים שונים. עבודה עם מיטב החברות במשק הישראלי הפכה אותנו למומחים וכבר שנים שאנו מפיקים אירועי בריכה מוצלחים ומהנים. למעשה, כל האירועים שהפקנו לאורך השנים הפכו לסיפורי הצלחה. הסיבה לכך היא שאנו מספקים מעטפת שירותים מושלמת מא' עד ת'. בפועל כל שעליכם לעשות הוא להתקשר אלינו. אנו נעשה את השאר. נדאג לבחירת המיקום האטרקטיבי והנגיש ביותר, נביא את כל הציוד הנחוץ, נדאג שאף אחד לא יישאר רעב עם מגוון רחב של דוכני מזון מגוונים ונרווה את צימאונכם עם בר משקאות אקטיבי.

הבריכה היא המרכיב החשוב ביותר

לכן אנו נדאג למצוא את הלוקיישן המתאים ביותר עבור הצרכים שלכם. אנו נעבור על אפשרויות שונות ומגוונות, נשווה מחירים ונבדוק את כל האפשרויות כדי להבטיח שנמצא את היעד המושלם עבורכם. לכל אורך הדרך אנו נתייחס לשיקולים כמו מיקום אטרקטיבי, מחיר, גודל הבריכה, זמינות ונגישות, גודל מרחבי הדשא והשירותים הנלווים. הכל כדי ליצור עבורכם אירוע חברה איכותי בו יהיה לכולם מקום לרבוץ בנחת כשאפשר, ולהיות פעילים כשצריך.  

הניסיון שלנו בתחום הפקת האירועים מאפשר לנו להפיק עבורכם כל אירוע שרק תרצו במסגרת התקציב, זאת מבלי שתצטרכו להתפשר על פחות מהטוב ביותר עבור צוות העובדים שלכם. צרו עמנו קשר, ואנו נשמח להפיק עבורכם אירוע בריכה חווייתי ובלתי נשכח בהתאם לצרכים ולרצונות שלכם.

תפריט נגישות

לוגו של וואטסאפ
כתבו לנו כאן
close slider

    חזרו אליי בבקשה