הפקת אירוע פורים

האם כבר החלטתם איפה תהיו בפורים הקרוב? אם אתם חולמים על מסיבת תחפושות לא שגרתית, על חגיגה אמיתית בה כולם נהנים עדליידע, הגעתם למקום הנכון! בג'וי הפקות אנו נשמח לתת דרור לדמיון ולחבור אליכם לתכנון מסיבת פורים מהאגדות.

מה צריך כדי לתכנן מסיבה מוצלחת?

אם נודה באמת, לא כל אירוע פורים יהיה מוצלח רק מתוקף הגדרתו. רבים מאתנו כבר "זכו" להיות שותפים לאירועי פורים אשר לא עמדו בציפיות. לכן אם ברצונכם לקחת חלק באירוע פורים אשר עומד בקריטריונים שלכם, זה הזמן לקחת את המושכות לידיים ולקרוא למומחים.

הפקת אירועים

כאן אנחנו נכנסים לתמונה

ויש לנו את כל הידע, הניסיון, הציוד, השירותים, היוזמה והתעוזה כדי להוציא את החזון שלכם אל הפועל ולהפיק יחד אתכם אירוע מיוחד, מקורי וחוויתי אשר יטביע את חותמו לאורך כל השנה. אנו נגבש את הקונספט, נמצא מיקום מושלם, ננהל נכון את התקציב שתספקו לנו ונפיק ממנו את המרב. במילים אחרות: זה הזמן שלנו להפעיל את הקסם, לחשוב מחוץ לקופסה ולחבר יחדיו את כל הפרטים הקטנים לכדי התמונה הרחבה.

מטריית השירותים שלנו מתאימה לכם כמו כפפה !

בואו רגע נעשה רשימה, מה צריך להפקת אירוע פורים מוצלח? דיברנו כבר על התקציב ועל הצורך בחברת הפקה. עכשיו נותר לנו להתייחס אל כל שאר נותני השירותים והספקים אשר יחברו יחדיו ביום האירוע ויעצבו את האווירה. שירותי בר, דוכני מזון, עיצוב האירוע, ריהוט וציוד לאירועים, פתרונות הצללה. רגע לפני שאתם הולכים לאיבוד, קחו נשימה עמוקה. את כל אלו ועוד אנו מציעים לכם תחת קורת גג אחת. מטריית השירותים שלנו מתאימה לכל סוגי האירועים, גדולים כקטנים והיא כוללת את כל שצריך כדי להפיק אירוע מושלם.

חשבנו כבר על הכל

הפרטים הקטנים הם שעושים את המסיבה למוצלחת ואנו אשפים בלטוות את כל הפרטים לכדי מארג מוצלח שעובד בכל פעם. מלבד שירותי הפקה ועיצוב האירוע אנו מציעים לכם גם שירותי בר עם תפריט פרימיום מפנק במיוחד. בר אקטיבי, בר אלכוהול, בר קפה או בר שייקים לרשותכם מגוון גדול של אפשרויות לשלב באירוע. וכמובן שאנו כאן גם כאשר התיאבון נפתח ומעמידים לרשותכם, דוכני מזון עם היצע נרחב לבחירה: החל מדוכנים בשריים, דרך דוכנים חלביים ודוכני פרווה ועד דוכני קינוחים, כך אתם יכולים להיות בטוחים שכולם יחזרו הביתה שבעים אך עם טעם של עוד בפה.

אירוע פורים

הפקה מושקעת היא תוצר של ידע, ניסיון וכל הכלים הנדרשים. אנו מציעים לכם את כל אלו ועוד בדרך להפקת אירוע מושקע וייחודי. מעוניינים ברעיונות נוספים? חושבים להפיק אירוע ייחודי? דברו אתנו 0526906988 ונשמח לבנות עמכם אירוע פורים מיוחד ומרשים!

תפריט נגישות

לוגו של וואטסאפ
כתבו לנו כאן
close slider

    חזרו אליי בבקשה