ארגון חגיגת בריתה ביתית

אין שום חוק שאומר שאירועים משפחתיים כאלה ואחרים חייבים להתקיים באולמות או גני אירועים. מי שגר בבית פרטי עם גינה למשל – למה שלא יארח בביתו את המוזמנים, בני המשפחה והחברים ויארגן את האירוע אצלו בחצר? לבטח הוא יוכל לחסוך לא מעט כסף כך ויתרה מכך – האירוע יהיה הרבה פחות רשמי והרבה יותר משפחתי, אינטימי ונעים. נשאלת השאלה – במה זה כרוך ואיך בכלל לגשת לארגון של אירוע כזה?

אירוע מושלם בבית – כל מה שצריך לשם כך הוא חברת הפקות שיכולה פשוט לעשות הכל וכך גם להתאים את האירוע בדיוק לציפיות והרצונות של הלקוח וגם תארגן את כל מה שצריך. ביחד עם המשפחה שחוגגת ייבחר הקונספט המתאים, סגנון העיצוב וייבחרו האלמנטים שמתאימים גם לבית או לחצר, לסגנון האירוע וכמובן לגודל הבית ומספר האורחים שצפויים להגיע. כשבוחרים חברה שיש לה ניסיון רב בתחום זה, כמו ג'וי הפקות – אין ספק שהאירוע יקרום עור וגידים בדיוק כמו שהלקוחות רוצים.

אירוע בריתה מושלם – אצלכם בבית!

להלן כמה רעיונות שכדאי לחשוב עליהם אם רוצים לארגן אירוע בריתה ביתי שיהיה לא פחות ממושלם:

  • דוכני מזון – אף אחד לא יעמוד ויבשל לאורחים ולכן חשוב לבחור שירותי קייטרינג מעולים שמתמחים באירועים דומים ויוכלו להציע תפריט שמתאים בדיוק למזג האוויר ולסגנון האירוע. כך האורחים יחושו בנוח ויידעו שהם עומדים לאכול באירוע אוכל טעים.
  • עיצוב החלל – הבית או החצר לא חייבים להישאר כפי שהם. אפשר לעצב כיד הדמיון הטובה וכך להפוך את הבית לתפאורה נהדרת שכל כולה מברכת את התינוקת החדשה שהצטרפה למשפחה. קישוט הרהיטים, בחירת הצבעים של המפות והמפיות – לכל החלטה שנראית קטנה יש משמעות מאד גדולה!
  • שתייה – במידה ומחליטים יכולה חברת ההפקות לארגן בר של שתייה קלה או אפילו חריפה. חשוב למצוא לבר את המקום שהכי מתאים לו ובזכות הניסיון שיש לעובדיה גם זו משימה שתצלח בקלות ובמהירות.
  • השכרת ציוד וריהוט – חברת ג'וי הפקות דואגת לכל מה שדרוש לאירוע בריתה ביתית מושלם – ציוד הגברה, שירותי מוזיקת רגע ובמידת הצורך – פריטי ריהוט אלטרנטיבי על מנת ליצור את האווירה הרצויה והמתאימה ביותר בחלל שבו מתקיים האירוע. במידת הצורך גם יושכר ריהוט נוסף על מנת שיהיה מקום לכל האורחים ללא צפיפות ובנוחות מושלמת.

ג'וי הפקות - עיצוב אירוע

ארגון עצמי מול פנייה לחברת הפקה

אין באמת צורך להסביר כמה יתרונות יש להפקה של אירוע הבריתה על ידי חברת הפקות מקצועית. כאשר מדובר באנשי מקצוע, בעלי ניסיון רב ועשיר בהפקת אירועים ביתיים ובעלי המלצות רבות של אינספור לקוחות – אין ספק שמדובר באפשרות עדיפה בהרבה. לא לשכוח שאישה אחרי לידה צריכה להתרכז בהתאוששות והחלמה ובסיוע לתינוקת הקטנה להצטרף לשגרת המשפחה. בדרך זו היא יכולה להיות שקטה ורגועה שיש מי שדואג לכל ההיבטים של האירוע בלי שהיא עצמה תצטרך להתאמץ או להתעייף. והתוצאה – אירוע נפלא בדיוק כמו שההורים רצו ודמיינו.

חברת ג'וי הפקות עוסקת בדיוק בתחום זה – הפקת כל סוגי האירועים – אירועים פרטיים, בר או בת מצווה, בריתות, חתונות, אירועים עסקיים או של חברות ואפילו אירועים בחיק הטבע. עם ניסיון רב ועשיר כמו זה – אפשר להיות בטוחים שעובדי החברה יוכלו להפיק בהצלחה מרובה כל אירוע, לכל מצב ובכל מקום!

תפריט נגישות

לוגו של וואטסאפ
כתבו לנו כאן
close slider

    חזרו אליי בבקשה