הפקת כנסים – צ'קליסט

הכנס אותו תפיקו יאמר המון על העסק שלכם. ככל שהכנס יהיה איכותי ומושקע הוא ייצג את התדמית העסקית טוב יותר, לכן רצוי וכדאי שלא להקל ראש בנושא. וכדי להקל עליכם, ריכזנו עבורכם את כל השלבים בדרך להפקת כנס מושלם.

  • רשימת מוזמנים – כמה אורחים אתם מתכננים להזמין? ומי הם המוזמנים שלכם? אלו שאלות שיש לשאול כבר בשלבים הראשונים. הסיבה לכך היא שכמות המוזמנים ואופיים תשפיע על סדר גודלו של התקציב, על הלוקיישן שתבחרו וכן על אופיו של הכנס עצמו, לכן יש להיות מודעים לפרט חשוב זה מבעוד מועד.
  • תקציב– מהו התקציב אשר עומד לרשותכם זו שאלה חשובה ואף יותר חשוב מכך לדעת כיצד לנצל את התקציב נכון. על מה להוציא, היכן ניתן לחסוך וכיצד להפיק את המרב מהמגבלות הכלכליות אשר עומדות לפניכם, אם הן ישנן כמובן, כל אלו ועוד הן סוגיות אליהן יש להתייחס.
  • בחירת תאריך ושעה – בחירת התאריך בו תערכו את הכנס גם היא חשובה, היות והתזמון הנכון הוא הכל. התאריך והשעה שתבחרו צריכים להיות כמה שיותר נגישים לכלל האנשים, כלומר יש לבחור יום ושעה אטרקטיביים בהם מרבית האנשים יוכלו להגיע בקלות.
  • מציאת לוקיישן– לאחר שאתם יודעים כמה מוזמנים עתידים להגיע, מהו התקציב שעומד לרשותכם ומתי בערך ברצונכם לערוך את האירוע, זה הזמן לבחור את הלוקיישן שלכם. יש לציין שמומלץ שיהיה זה לוקיישן מרכזי ונגיש אשר יוכל להכיל את כמות המוזמנים ויתאים להלך הרוח הכללי.
  • קייטרינג – למרות שכל כנס כולל תוכן איכותי, שירות קייטרינג תופס גם הוא מקום מרכזי ועליכם לדאוג לכיבוד. יש לרשותכם אפשרויות רבות בתחום, לרבות ארוחת בוקר, ארוחת צהרים, ארוחת ערב או כיבוד קל, כאשר הבחירה תתבצע בהתאם לסוג הכנס ושעות הפעילות שלו.
  • מקרן וציוד הגברה – על פי רוב כנסים כוללים מצגת והרצאה היות ומטרתם להציג מידע, שירותים או מוצרים. על כן עליכם לוודא שבמקום אותו הנכם שוכרים יש את כל הציוד לאירועים הדרוש לשם כך, היות ואם לא, עליכם לדאוג לכך בנפרד.
  • מיתוג ושיווק – מלבד לשווק את הכנס שלכם לפני המועד כדי למשוך קהל של מתעניינים, וודאו שבכנס עצמו יהיו פולדרים או ברושורים שמציגים את המידע כמו שצריך. כמו כן חשוב להקפיד על עיצוב תדמיתי ומיתוגי של הלוקיישן וסביבת הכנס, כדי שלכולם יהיה ברור כי מדובר בעסק שלכם.
  • שירותי הפקת אירועים וכנסים– טיפ קטן וחשוב: אין ספק שארגון כנסים ואירועים זו משימה מאתגרת אשר דורשת ידע, ניסיון ומומחיות רבה. לכן אין יותר כיף מאשר לשכור את שירותיה של חברה מקצועית להפקת אירוע אשר תעשה במקומכם את העבודה.

הצוות המקצועי של ג'וי הפקות אירועים מומחה ומתמחה בהפקת כנסים בהתאמה אישית. אם ברצונכם להפיק כנס לא פחות ממושלם, דברו איתנו – 0526906988 ואנו נשמח לספק לכם שירות מא' עד ת'!

תפריט נגישות

לוגו של וואטסאפ
כתבו לנו כאן
close slider

    חזרו אליי בבקשה