חגיגת פתיחת עסק: ככה עושים זאת כמו שצריך

פתיחת עסק חדש הנה מרגשת וללא ספק מהווה סיבה למסיבה. למסיבה יש יתרונות רבים החל ביצירת באז סביב העסק החדש ועד יצירת קשר אישי עם הלקוחות המגיעים. כדי שהמסיבה תשרת את מטרותיה ותשיג את היעדים העסקיים בצורה טובה, מומלץ להקפיד על השלבים הבאים:

החלטה על סוג האירוע והגדרת תקציב

על מנת שהעסק יתגלגל וייצור רווחים יש לוודא ולהבטיח שאנשים ישמעו עליו. לכן חגיגה היא נקודת פתיחה טובה. יחד עם זאת כעסק חדש, אינכם רוצים לקפוץ מעל הפופיק כמו שאינכם רוצים ללכת בקטן ואז ליצור רושם ראשוני מוטעה כבר על ההתחלה. פתיחה עסק זהו אקט שיווקי שצריך לכלול אסטרטגיה ולשם כך יש להחליט מה יהיה סוג האירוע שייצג את העסק על הצד הטוב ביותר ולהגדיר תקציב שיסייע לכם לממש את המטרה, לכבד את האורחים שמגיעים ולבסס את המותג.

היערכות מבעוד מועד

זה נפלא להיות ספונטניים אולם אם תרצו שהחגיגה תהיה מוצלחת עליכם לוודא שיהיה לכם מספיק זמן לתכנן אותה. החלו עם הפקת האירוע העסקי לפחות חודשיים שלושה לפני המסיבה, כך תוכלו להדפיס הזמנות, לוודא ששום דבר לא נשכח, לשים לב לכל הפרטים הקטנים, לפנות באופן ממוקד יותר אל קהל היעד ועוד.

אוכל, קדימה אוכל

כאשר אנשים מגיעים לפתיחה חגיגית של עסק יש להם ציפיות גדולות. אחת מהן היא להתנסות במוצרים או בשירותים שהעסק מעניק והשנייה היא לאכול טוב. לכן הקייטרינג אותו תבחרו הוא קריטי להצלחה של העסק ולתדמית שלו. בג'וי הפקות אנו מעמידים לרשותכם שירותי קייטרינג איכותיים, דוכני מזון מגוונים ושירותי בר מקצועיים אשר יהפכו כל אירוע ללא פחות ממושלם.

ג'וי הפקות מציעה מבחר רחב של אפשרויות בחירה לכל סוג אירוע ובכל סדר גודל. דברו אתנו ואנו נשמח לשדרג לכם את אירוע הפתיחה ולהתאים לו את הארוחה המגוונת והמשובחת ביותר.

תפריט נגישות

לוגו של וואטסאפ
כתבו לנו כאן
close slider

    חזרו אליי בבקשה