חתונה בוילה – איך עושים את זה נכון ?

בריכה פרטית, חצר מעוצבת ואווירה אינטימית אלו הם רק חלק מהמאפיינים של חתונה בווילה, אופציה שהפכה זה מכבר לטרנד לוהט. איך עושים זאת נכון? למה יש לדאוג? ואיך לנצל את כל חללי הבית השונים? לפניכם כל הטיפים החשובים.

בשנים האחרונות ניתן לראות כי יותר ויותר זוגות מואסים בחתונה הקונבנציונלית ומחפשים דרכים אחרות להרשים. כתוצאה מכך גני ואולמות האירועים מפנים את מקומם לחתונה בוילה יוקרתית. מדובר בטרנד לוהט אשר כבש את עולם האירועים, זה נכון, אולם אם רוצים ללכת עם הגל החדש של החתונות יש לקחת בחשבון שאפשרות זו דורשת הרבה יותר תכנון והיערכות. אז איך עושים זאת, ואף יותר מכך – איך עושים זאת נכון? ריכזנו עבורכם כמה טיפים מועילים.

למי זה מתאים?

חתונה בווילה מתאימה לקהלי יעד שונים ומגוונים ולאו דווקא רק לבני העשירון העליון. עם זאת יש לזכור שני דברים עיקריים:

  • האחד – הפקת חתונה כזו תהיה יותר יקרה מחתונה באולם או בגן אירועים באופן יחסי.
  • השני – חתונה כזאת מתאימה בעיקר כשיש כמות קטנה יותר של מוזמנים.

מעבר לכך אם וילה יוקרתית היא האתר המושלם בעיניכם, אין כל מניעה מכם להגשים את החלום ומומלץ לשכור לשם כך חברת הפקות אשר מתמחה כבר שנים רבות בהפקת אירועים ויכולה לסייע לכם להוציא כל רעיון מן הכוח אל הפועל בקלות וביעילות.

לאילו דברים צריך לדאוג?

בניגוד לאולם אירועים שם הכל מתוכנן עבורכם מא' עד ת', כאן אתם אמונים לדאוג לכל הפרטים הקטנים על מנת לוודא שהאירוע יהיה כמה שיותר מוצלח. בין הדברים עליהם יש לשים דגש נמצאים סידורי הפרחים, עיצוב החופה, ארגון ריהוט כמו כיסאות, שולחנות וספות לרביצה, בר, קייטרינג, הגברה, די. ג'י, הסדרי חניה, שומר ובעונה הנכונה חשוב שלא לשכוח גם מציל לבריכה. ואם שאלתם את עצמכם מה עם חללי פנים הבית ומה עושים איתם? לרוב האירועים נערכים בחוץ ולא בפנים ולכן אין צורך לעצב את החדרים. עם זאת כן ישנה אפשרות שהזוג יחד עם בני המשפחה או חברים ישכרו את הוילה גם ללילה וליום שלאחר החתונה, או אז יש לעצב את החדרים כיאות ולשוות להם תחושה מפנקת וייחודית.

הפקת חתונה מהסרטים, לא קשה כמו שאתם חושבים

כאשר מתכננים חתונה בוילה יש לדאוג להכל מאפס ועד לרמת הפרט הקטן, מה שעבור רבים עלול להתפרש ככאב ראש לא קטן. לכן עד כמה מפתה שלא יהיה, הפקת אירוע בוילה אינה מתאימה לכל אחד ואחת.אםזהו החלום שלכם, אולם נדמה לכם כי מדובר במשימה הגדולה עליכם בכמה מידות, זה הזמן להיעזר בשירותים של ג'וי הפקות אירועים. החברה עוסקת כבר שנים רבות בהפקת אירועים עסקיים ופרטיים ולזכותה היכולת וכל האמצעים להפוך כל לוקיישן שנבחר לחתונה מהסרטים.

אתם לא צריכים לשבור את הראש, כל שעליכם לעשות כדי לזכות לחתונה מהחלומות הוא לדבר איתנו – 0526906988 ואנו נעשה עבורכם הכל!

תפריט נגישות

לוגו של וואטסאפ
כתבו לנו כאן
close slider

    חזרו אליי בבקשה