מה ההבדל בין עגלות מזון לדוכני מזון?

החוויה הקולינרית היא מתכון מנצח להצלחה של אירוע פרטי או עסקי. בשנים האחרונות ניתן להבחין במהפכה בתחום הגסטרונומי באירועים, החל מבחירת חומרי גלם משובחים דרך פרזנטציות מרהיבות ומעוררות תיאבון ועד בישול פרונטאלי המתבצע לנגד עיני האורחים.

היצע המטעמים והסגנונות הוא עצום ולעיתים קשה לבחור את המנות ולהחליט כיצד להגיש אותן באירוע. כאן נכנסת לתמונה חברת הפקות המספקת שירותי הפקה הכוללים גם דוכני מזון  – אטרקציות בולטות היום בזירת האירועים המשדרגת את האווירה ואת ההנאה.

דוכני מזון מתאימים לכל אירוע בשטח פתוח או בחלל מקורה – פסטיבלים, ירידים, אירועי קידום מכירות, אירועי חברה, חתונות, בר/בת מצווה, בריתות ועוד.
אין ספק, שמדובר בקונספט מנצח שמייצר תחושה חגיגית ועשירה.

דוכן מזון

אך מה ההבדל בין עגלות מזון ודוכני מזון ואיזה סוגים קיימים לכל פורמט? לפניכם כמה דברים שכדאי לדעת בנושא:

ניידות לעומת הקמה


ההבדל הבולט בין עגלות מזון לדוכני מזון טמון בניידות. בעוד עגלת מזון הינה אלטרנטיבה ניידת על גלגלים אותה ניתן לשנע לכל מקום לפי דרישה, הרי שדוכני מזון הינם דוכנים המוקמים בשטח בהתאמה אישית.
ניתן למצוא עגלות מזון במגוון רחב של עיצובים מרהיבים המייצרים אווירה מלהיבה בהשראת תרבות של "אוכל רחוב". ברגע שמזמינים עגלת מזון לא בהכרח צריך לתכנן מראש היכן היא תעמוד וכאשר מדובר באירוע רב משתתפים המתפרש על פני שטח גדול, היא מהווה אופציה נוחה מאוד היות והיא יכולה לנסוע ברחבי האתר.
דוכני מזון לעומת זאת הם דוכנים הדורשים תכנון מוקדם והתקנה, ויעמדו במקום המיועד אשר הוקצה עבורם מבעוד מועד בין אם בכניסה לאולם או באזור ההסעדה.
ישנם דוכני מזון המתאימים לאירועים בסגנונות שונים ולמיקומים שונים, למשל, דוכני מזון לקבלת פנים, דוכנים האידיאליים לאירועים במתכונת של בופה ועוד.

מגוון או התמחות ייחודית


עגלות מזון הן עגלות מוכנות לא כאלה המיוצרות בהתאמה אישית. הן מתוכננות מראש כך שיתאימו להיצע קולינרי ספציפי. למשל, ניתן למצוא עגלות מזון שנבנו לצורך ממכר גלידות או עגלת נקניקיות, עגלת קפה ומשקאות חמים, עגלת מתוקים, עגלת בירה ועוד. העגלה מאובזרת כבר בציוד המתאים להכנת אותו מזון ייעודי לעגלה. בדוכני מזון המצב הוא שונה, כיוון שאלה הם דוכנים בהתאמה אישית. כלומר, ניתן להחליט מה יוצע בכל דוכן ולהמציא אותו כל פעם מחדש על פי המטרה והצורך. בין אם הוא יהיה דוכן בקונספט חלבי בו יוצעו מטעמים חלביים או דוכן מזון בשרי או דוכן מרשים המציג מבחר קינוחים. בדוכן מזון ניתן להגיש מגוון מנות ולאבזר את הדוכן כל פעם בדרך אחרת. למשל, הוספת פלאנצ'ה לדוכן המבורגרים או טאבון לדוכן פיצות.

טאבון לאירועים

העיצוב שעושה הבדל


הן עגלות מזון והן דוכני מזון תורמים לחוויה החושית והאסתטית של האירוע. עגלות מזון מגיעות בשלל עיצובים מיוחדים כמו עגלות בסגנון וינטאג' של פעם, עגלות בניחוח כפרי ואפילו עגלות מזון על אופניים– מתאימות לאירועים אנרגטיים כמו אירועי ספורט.

בתהליך של בחירת עגלת מזון או דוכן מזון לאירוע, רצוי להשוות בין עלויות, להחליט מה יותר יתאים לסגנון האירוע, כמה דוכנים או עגלות תרצו בהתאם למספר המשתתפים, גודל האירוע והמיקום שלו.

אל תתפשרו על איכות – חברת ג'וי הפקות אירועים הינה חברה מנוסה המציעה מבחר דוכני מזון עם תפריטים עשירים, צוות מקצועי, ציוד איכותי, שילוו אתכם משלב ההקמה תוך כדי התפעול בזמן האירוע ועד סיומו.

תפריט נגישות

לוגו של וואטסאפ
כתבו לנו כאן
close slider

    חזרו אליי בבקשה