רעיונות עבור עריכת אירועי חורף מנצחים

העונה הקרה מביאה עמה שפע הזדמנויות לחגיגה מסוג אחר. במקרה והתלבטתם, כדאי שתדעו שהחורף מהווה טיימינג נהדר לאירועים. מזג האוויר הישראלי נעים (נטול הלחות הדביקה של הקיץ ובין הגשמים מפציעים ימים שמשיים ובהירים), המחירים נוחים ויש פחות תחרות על תאריכים, כך שתוכלו להשיג מקום בעלות אטרקטיבית במועד מבוקש.
איך תתפרו אירוע חורף חלומי  בסגנון שלכם? המלצות וטיפים לחגיגות שיחממו לכם את העונה.

סגור, מקורה וייחודי

הכל מתחיל בלוקיישן. אתם לא חייבים לקיים את האירוע באולם אירועים ויש אופציות רבות למקומות מעניינים. אלטרנטיבה נהדרת לחגיגות של ימי הולדת עגולים, בר/בת מצווה וגם חתונות הן ווילות מפוארות, שניתן להסב בעזרת צוות הפקה מיומן למיני אולם אירועים. להציע לאורחים חוויה מרגשת כוללת בווילה, במטבח רחב ידיים או בסלון המפנק, לשלב יחד עם בריכה מחוממת או אירוח ולינה בווילה עצמה ולהמשיך לירח דבש בווילה או לגיבוש משפחתי של סופ"ש שלם.
מסעדות רבות ברחבי הארץ אף הן מציעות לסגור חלק נרחב במסעדה לטובת אירועי חורף או מייעדות אזור VIP כמו לאונג' מעוצב הכולל גם מסכים, מקרן, מערכת תאורה לטובת העניין. בנוסף, ניתן לחשוב על מקומות בלתי שגרתיים כמו קירוי החצר בבית – הכי קרוב שיש אליכם אבל ליהנות מהטבע ומהחוץ גם בעונה הקרה, מרכזי שעשועים ואפילו בריכות מחוממות שמציעות אזור אירועים. למעשה, כל מבנה מקורה קבוע או כזה שניתן לקרות בצורה ארעית יכול לשמש כמקום לאירוע או לחתונות חורף.
הכל תלוי בקונספט המבוקש, בציוד הנחוץ, בנוף המועדף ובתקציב שעומד לרשותכם וכמובן בזמנים.
אפשר להשכיר ריהוט אלטרנטיבי שהוא מפנק ועוטף בחמימות כמו מרבצים וכן כלים משלימים וגם תוספות חשובות – גנרטור וכדומה.

קולינריה שמחממת את הלב

החוויה הגסטרונומית צריכה להתכתב עם העונה. חומרי גלם עונתיים וגם תבשילים דשנים שמתאימים לאירועי חורף. צרו עם חברת ההפקה תפריט מנצח לימים הקרים כמו למשל, מאפים שיוצאים מהטאבון, פוקאצ'ות עם מגוון תוספות, מרקים בסגנונות שונים, תבשילי קדרה, מנות "על האש" ואם בחרתם באירוע בסגנון חלבי, אפשר ללכת על מנות כמו פיצות, פשטידות, דוכן תירס חם – אחד מלהיטי החורף, קינוחים על טהרת השוקולד או צמר גפן מתוק וכמובן בר קפה ומשקאות חמים ופירות העונה כמו תותים עם קצפת. דוכני מזון או עגלות מזון ניתן לשלב בכל אירוע, בכל מקום, כך שמדובר בעיצוב נגיש ונייד עם אוכל שלעיתים מתבשל או נרקח לעיני הסועדים ויוצר חוויה מעוררת תיאבון.

עיצוב עונתי לשדרוג האירוע

העיצוב של האירוע תורם משמעותית לאווירה ולאופי של האירוע. ניתן לבחור כלים בגוונים של חורף וקישוטים עם אלמנטים חורפיים דומיננטיים ודרמטיים יותר, טקסטיל רומנטי עשיר או להפך, ליצור אירוע קיץ בשיא החורף על ידי עיצוב טרופי ואקזוטי שמביא תחושת רעננות לקיץ – גלידות, פירות, קוקטיילים ושייקים צוננים, עיצוב נוסח הוואי כך שברגע שהאורחים נפרדים מהמעילים ונכנסים לאזור מקורה ומחומם הם יכולים להרגיש כאילו הם על שפת חוף ים או בחגיגה קיצית מענגת. תאורה שמדמה קרני שמש, מוסיקה שיוצרת תחושת קרנבל ודוכני מזון ססגוניים להשלמת החוויה המיוחדת.

לתת למומחים להפיק אירוע חורפי

אירוע חורפי או חתונת חורף דורשים אסטרטגיה, ידע, קשרים במקומות הנכונים ואצל הספקים המקצועיים. בג'וי הפקות יסייעו לכם בגיבוש קונספט מנצח לאירוע חורף בלתי נשכח כולל כל הפרטים שדרושים להפקה ולהעצמת ההנאה, מהשכרת מקום, דרך העיצוב הכולל ועד דוכני מזון וצוות הפקה שיעמוד לרשותכם בכל פרט על פי החזון ולוח הזמנים. החורף הזה אתם חוגגים ובסטייל!

תפריט נגישות

לוגו של וואטסאפ
כתבו לנו כאן
close slider

    חזרו אליי בבקשה