קייטרינג לארוחת בוקר

בשנים האחרונות נעשה יותר ויותר נפוץ לקיים אירועים בשעות היום, לרבות בשעות הבוקר. בין אם מדובר באירוע פרטי ובין אם באירוע עסקי, אחד האלמנטים החשובים להצלחת כל אירוע הוא האוכל המוגש ועל כן מומלץ ורצוי לשכור את שירותיה של חברה מקצועית כמו ג'וי הפקות אשר בין היתר מעמידה לרשותכם גם קייטרינג חלבי, מגוון ועשיר המתאים לארוחת בוקר ולטעמכם האישי.

מגוון רחב של אפשרויות לסוגים שונים של אירועים

ג'וי הפקות ערוכה לכל אירוע באשר הוא ועל כן הצוות המקצועי שלנו תמיד יוכל להפיק לכם אירוע התואם למידותיכם בדיוק. בין אם אתם מתכננים מפגש משפחתי או חברתי מפנק בשעות הבוקר ובין אם ארוחה עסקית או יום גיבוש הקייטרינג החלבי שלנו ישדרג את האירוע שלכם במידה משמעותית. לחברת ג'וי הפקות ישנו רקע עשיר בתחום ועל כן אנו נוכל לתכנן לכם את האירוע המושלם תוך הקפדה על מתן מענה גם לצרכים מיוחדים. בנוסף בעזרת מעטפת שירותים שלמה הכוללת גם השכרת ציוד נלווה, עיצוב האירוע, תכנון וייעוץ ושירותי הסעדה אתם תוכלו ליהנות משקט נפשי, להימנע מהתרוצצויות ולהגיע לאירוע מושקע בכל רמות השירות והאיכות.

תפריט מגוון, חומרי גלם מובחרים והגשה מרשימה

אירועי ארוחת בוקר הפכו לאפשרות מועדפת על אנשים רבים בין אם מדובר בעסקים ובין אם באנשים פרטיים. הניסיון הרב שלנו בתחום מאפשר לנו לספק לכם הרבה מעבר לשירותי קייטרינג לארוחת הבוקר על ידי יצירת חוויה קולינרית מיוחדת שלא נראתה כמותה לכם ולאורחים שלכם. המנות הטריות שמושקעת בהן מחשבה רבה, חומרי הגלם המובחרים שנבחרים בקפידה, הרמה הגבוהה של השירותים, הפרזנטציה המושקעת והמרשימה והצוות המקצועי והמיומן על כל רבדיו, הם המאפיינים שיהפכו את אירוע ארוחת הבוקר שלכם ללא פחות ממושלם.

טעימה קטנה מהתפריט

היתרונות המובהקים שלנו מאפשרים לנו להרים לכם אירוע מוצלח בטוב טעם הכולל אווירה טובה ותפריט חלבי מפנק ומושקע. רגע לפני שאתם מגיעים אלינו לטעימות, הנה כמה מהאפשרויות שיפתחו לכם את התיאבון ויגרו את כל החושים:

  • פסטות – לזניה מחצילים, קנולי תרד, רביולי בטטה, ניוקי פסטו, אלפרדו ברוטב שמנת, פטוצ'יני ברוקולי ועוד.
  • סלטים – סלט כרוב בסגנון אסיאתי, סלט עדשים שחורות, ירקות שורש, פלטה של ירקות חתוכים עם מטבלים, סלט חצילים בטחינה, סלט קפרזה עם גבינת מוצרלה ועוד.
  • קישים – קישים בסגנון בלקני, קישים על בסיס אנטי-פסטי, קיש בצל, קיש ברוקולי, קיש תרד ועוד.
  • פיצות ופוקאצ'ות חמות מהטאבון
  • בר סושי מרהיב וססגוני
  • שפע של קינוחים חלביים ועשירים

בנוסף אם תרצו לשלב גם מאכלי פרווה וכך לתת מענה לקשת רחבה יותר של אנשים והעדפות, תוכלו לעשות זאת ממש בקלות. אנו נעזור לכם לבחור את השילובים הנכונים ואת הטעמים שיתבלו את האירוע ויהפכו אותו לכמה שיותר מושקע, מפנק וטעים. הצוות המקצועי שלנו קשוב לצרכים שלכם ועל כן יפעל על מנת לספק לכם ולאורחים שלכם את המענה הטוב והמשביע ביותר.

כל המרבה הרי זה משובח

הרבה פעמים בעיצוב אירועים נוהגים לומר שמעט הוא יותר. אולם בעולם הקולינריה כל המרבה הרי זה משובח וכמובן שאף אחד לא היה רוצה שיחסר אוכל באירוע שהוא מתכנן. לכן מלבד לסייע לכם בתכנון ובבניית תפריט חלבי איכותי וערב לחך, אנו גם נוכל לסייע לכם לוודא שלא יחסר דבר ונספק את התמורה המלאה להשקעה שלכם. הכמויות הנכונות והמבחר הרחב יבטיחו ארוחת בוקר כיד המלך מתוך מגוון הסלטים, המאפים, הקישים, הפסטות והקינוחים שאנו מציעים ובהתאמה מלאה לסגנון האירוע שלכם.

בג'וי הפקות עובד צוות מקצועי ומיומן ולו ניסיון עתיר שנים בתחום ההפקות והקייטרינג. אנו מזמינים אתכם ליהנות מארוחת בוקר של מלכים המתאימה לסוגים שונים של אירועים. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!

תפריט נגישות

לוגו של וואטסאפ
כתבו לנו כאן
close slider

    חזרו אליי בבקשה