קייטרינג למסיבות – שדרוג האירוע ברגע

תתפלאו, התפריט שתבחרו יכול להוות את הקו הדק בין הצלחה לכישלון האירוע שלכם. אולם אם האוכל מעולה, הוא ייחרט בזיכרון וישדרג במידה משמעותית כל אירוע, החל במסיבת נוער, דרך ימי הולדת ועד לכל אירוע פרטי.
חשבתם שהאלכוהול הוא זה שקובע? אולי על הרחבה. נכון הוא משפיע על האווירה ולעיתים אף משפר את הזיכרון מהאירוע. אולם אם הקייטרינג בו בחרתם לא היה מוצלח, גם האלכוהול האיכותי ביותר לא יעזור. כבודו של האלכוהול במקומו מונח, אולם הקייטרינג הוא הכוכב האמיתי ובחירה נכונה יכולה לשדרג את האירוע שלכם במידה ניכרת ולהשאיר לאורחים טעם של עוד בפה.

האופי של המסיבה מוכתב על ידי הקייטרינג

לכל אירוע יש אופי משלו אולם אם תקדישו לכך מחשבה תיווכחו לגלות כי הקייטרינג משפיע עליו לא מעט. הקייטרינג הנכון יכול לעורר סקרנות אצל האורחים, לגרום להם לתהות מה יוגש להם עכשיו, להוביל להתנסויות חדשות, לחשיפה אל שילובי טעמים מעניינים ולהנאה מרובה. וממש כשם שהקייטרינג משפיע על אופיו של האירוע, כך גם על האירוע להשפיע על אופיו של הקייטרינג הנבחר. כיום ישנו היצע נרחב של חברות קייטרינג ולכל אחת קונספט שונה ועל כן ניתן לבחור את הקייטרינג לאירוע בהתאמה לסגנון ולאופי שלו.

מגוון רחב של אפשרויות

ענף הקייטרינג מציע מגוון רחב ולכן קיימת אפשרות לבחור את התפריט בהתאם לאופי האירוע והמוזמנים שיהיו בו. בין אם מדובר באירוע קטן ובין אם באירוע גדול, בין אם באירוע פרטי ובין אם באירוע עסקי, כיום לכל אירוע יש את הקייטרינג המתאים לו. כך למשל קייטרינג חלבי ניתן להזמין לאירועים קטנים או לאירועי בוקר קלילים, קייטרינג פרווה ניתן להזמין כאשר האירוע מורכב מאורחים שומרי דת ומסורת וקייטרינג בשרי מתאים לאירועים גדולים בערב ובצהריים כמו למשל בר/ת מצווה או חתונה. כמובן שכיום גם ניתן לשחק עם האפשרויות, אולם מה שחשוב הוא שיהיה שפע של מנות ותפריט עשיר ומגוון לבחירה.

הבחירה הטובה ביותר לאירוע שלכם

תכנון אירוע מושלם הוא אינו עניין של מה בכך ויש להשקיע מחשבה ולוודא שכל חלקי הפאזל ישתלבו, לרבות הקייטרינג. ועל מנת שהקייטרינג יתאים לסגנון האירוע כמו כפפה, יש לבחור בחברה מקצועית של הפקות אירועים אשר מספקת שירותי קייטרינג מגוונים. ג'וי הפקות אירועים נחשבת לאחת החברות המובילות בתחום. במגוון שירותי הקייטרינג שאנו מספקים נכללים גם דוכני מזון רבים לרבות שירותי בר קפה ואלכוהול, בר גלידות, בר סלטים, בר פשטידות, בר גבינות ומטבלים, בר פירות, טאבון לפוקאצ'ות, ועוד שלל אפשרויות אשר בכוחן לשדרג את האירוע שלכם מבחינה משמעותית.

האהבה שלנו לעולם הפקת האירועים היא זו שגורמת לנו לעשות שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר ולהפוך כל אירוע שגרתי לבלתי נשכח וייחודי.

תפריט נגישות

לוגו של וואטסאפ
כתבו לנו כאן
close slider

    חזרו אליי בבקשה