קייטרינג לאירועים קטנים ובלתי נשכחים

כל אדם שחוגג אירוע צריך לספק לאורחיו ארוחה מוצלחת כך שאף אורח לא יישאר מקופח. הדבר אולי נשמע פשוט אך ההפך הוא הנכון וממש לא קל לספק מזון שהוא גם מגוון וגם טרי. לאכול מזון צמחוני או טבעוני או להזדקק למזון שמתאים במיוחד לילדים. מכיוון שמדובר על משימה שאינה פשוטה ולרוב יש לספק מזון לאנשים רבים מחליטים רוב חוגגי האירועים להזמין שירותי קייטרינג ולחסוך לעצמם זמן השקעת מאמצים. הבחירה בחברת הקייטרינג לא רק חוסכת זמן ומאמץ, היא גם מאפשרת לבעלי האירוע להגיש ארוחה איכותית שלא יפסיקו לדבר עליה ואפילו לחסוך כספים משום שברוב המקרים יכסו המתנות על ההוצאה.
אם אתם מארגנים אירוע קטן כלשהו – בין אם מדובר על חתונה, ברית או בריתה, בר מצווה או בת מצווה, אירוע חברה, אירוע עסקי או יום הולדת, חשוב שתבחרו בחברת קייטרינג מנוסה ומקצועית שמספקת מגוון נרחב של מאכלים ומתאימה את המנות לצרכים האישיים של לקוחותיה.

חברת קייטרינג מקצועית שמתאימה את שירותיה לצרכים של הלקוח

במידה ואתם חוגגים אירוע קטן יחסית ומחפשים חברת קייטרינג לאירועים קטנים טובה ומנוסה תוכלו לפנות אל קייטרינג ג'וי. החברה האיכותית תוכל להתאים את הקייטרינג לקהל של עד 100 איש, עד 200 איש ואף 300 ומעלה ותאפשר לכם לבחור בקייטרינג חלבי, בשרי, פרווה, טבעוני או צמחוני כך שהמנות יותאמו לצרכים האישיים שלכם וכל האורחים שלכם ייהנו מהארוחה ויצאו מהאירוע כשהם שבעים ומרוצים. במידה ותזדקקו לייעוץ, ישמחו יועצי החברה לסייע לכם לאורך כל הדרך.

אם תבחרו להזמין קייטרינג בשרי מקייטרינג ג'וי תוכלו לקבל נתחי סינטה, שיפודי הודו, סטייק אנטריקוט, כבד עוף ועוד מגוון בשרים איכותיים לצד תוספות נפלאות, כמו למשל: אורז לבן עם ירקות, שקדים וצימוקים, תפוח אדמה עם שמן זית ורוזמרין ופירה ירקות שורש. במידה ותבחרו בקייטרינג חלבי תוכלו לכבד את האורחים עם סלטים טריים ורעננים, פיצות, פוקאצ'ות, קישים, פסטות ושפע מאכלים נפלאים נוספים. אם תבחרו בקייטרינג פרווה תוכלו לפנק את האורחים עם פלאפל, סביח, כדורי שוקולד והפתעות נוספות שתוכלו לגלות בתפריטים.

קייטרינג ג'וי – מגוון, שירותי ואיכותי

קייטרינג שמשאיר טעם של עוד

קייטרינג גו'י אינו רק מגוון – החברה מקפידה גם להשתמש בחומרי גלם משובחים אשר נבחרים על ידי שף מנוסה, מעניקה שירות מקצועי ואדיב ומעסיקה מעצבים יצירתיים ובעלי חוש אסתטי שיודעים כיצד להגיש את המאכלים ולשלב עימם את התאורה, הגוונים, הצמחייה, השולחנות, הכיסאות, הכריות ושאר האלמנטים.

אירוע החלומות שלכם נמצא במרחק נגיעת הקלקה מכם, כל מה שעליכם לעשות כדי להגשים את החלום הוא לדבר איתנו – 0526906988 אנחנו כבר נדאג לכל השאר… מבטיחים.