רעיונות לאירועי חברה

אירועי חברה צריכים להיות מבוססים על כיף והנאה. בסופו של יום זו הדרך שלכם לומר לעובדים תודה רבה על העבודה הקשה שלהם. אך בעוד שעסקים רבים הולכים תמיד על קונספט דומה כמו ארוחה משותפת או מופע מבדר, שזה מעולה, האם אי פעם עברה בראשכם המחשבה לעשות משהו קצת שונה? אם התשובה לשאלה היא כן, הנה כמה רעיונות מיוחדים לאירועי חברה.

טיול סגווי

בשנים האחרונות טיול הסגווי תפסו תאוצה ולא בכדי. מדובר בחוויה מיוחדת שאין שניה לה. הטיולים האלו לא רק מעשירים, הם גם קורעים מצחוק והם יעזרו לכם ליצור כמה וכמה זיכרונות מיוחדים.  ישנם טיולי סגווי בערים שונות ברחבי הארץ, כך שכל שעליכם הוא רק לבחור את היעד ולהזמין.

ג'וי הפקות - רעיונות לאירוע חברהחדר בריחה

חדר בריחה הוא גם רעיון לאירוע חברה מיוחד. ישנם מתחמים ובהם פועלים שני חדרי בריחה זהים, כך שאפשר לארגן תחרות בין צוותים. לחדרי בריחה יש יתרונות רבים, הם מחזקים את שיתוף הפעולה בין חברי הצוות, גורמים להם לפתור בעיות ביחד בזמן אמת ומוסיפים גם טוויסט תחרותי.

רכיבה על סוסים

עבור אנשים רבים רכיבה על סוסים זו פעילות ממש מהנה, ואין שום סיבה שגם העובדים שלכם לא ייהנו. תוכלו להגשים חלום עבור אלו שתמיד רצו אך לא מצאו לכך זמן או לא העזו ולרגש את אלו שהתנסו ואהבו. אפשר לשלב עם הרכיבה גם פעילויות נוספות כמו פיקניק, פעילויות ספורט ועוד.

שייט בקייקים

פעילות מיוחדת נוספת שתוכלו לארגן היא שייט קייקים. אפשר לשלב את השייט עם טיול חברה לצפון שכולל גם לינה ואפשר לארגן טיול ליום אחד בלבד. מה שכן מדובר בחוויה מאוד מיוחדת ומצחיקה: רק תכינו את כולם מבעוד מועד שהם הולכים להירטב מכף רגל ועד ראש.

רעיונות לאירוע חברהקטיף תותים או דובדבנים

כאשר סביבת העבודה היא משרדית והמשרד ממוקם בלב העיר, אין דבר משחרר יותר מאשר פעילות המחברת מחדש את העובדים עם הטבע. קטיף תותים או דובדבנים זו פעילות עונתית שיכולה להשפיע לטובה על צוות העובדים, לשמש כריפוי בעיסוק ולאפשר להם לדבר ולהכיר לעומק תוך כדי התהליך.

משחק חפש את המטמון

אם מחפשים אחר פעילות מעניינת אפשר תמיד לקפוץ רגע בחזרה לעולמם של הילדים. משחק מצא את המטמון הוא אחד המשחקים הכי אהובים וכמו שהוא התאים למסיבות יום הולדת או לפעילות כיתתית, כך הוא יתאים גם לאירוע חברה. אפשר לקחת את המשחק לאיזה כיון שרק רוצים, לחשוב על משימות מיוחדות בכל אחת מהתחנות ולהחביא מטמון ממש מפנק לעובדים.

מתלבטים? נשמח לעזור לכם להחליט

ישנם עוד המון רעיונות לאירועי חברה מיוחדים אך אם קשה לכם לבחור או שאתם מתלבטים, אנו בג'וי הפקות נשמח להרים לכם אירוע חברה איכותי מא' עד ת'. אירועים בניצוחנו מותאמים כמו כפפה לצרכי מחלקת משאבי אנוש והם מבוססים על ניסיון רב בתחום ועבודה עם החברות הגדולות ביותר במשק הישראלי. אנו נקים עבורכם הכל מאפס ונספק מעטפת שלמה של שירותים החל במציאת לוקיישן, דרך הקמה ופירוק עם כל הציוד הנחוץ ועד שירותי בר ודוכני מזון במבחר טעמים וסוגים.

הפקת אירועי חברה עם ג'וי הפקות הופכת את המשימה להרבה יותר פשוטה עבורכם. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

 

תפריט נגישות

לוגו של וואטסאפ
כתבו לנו כאן
close slider

    חזרו אליי בבקשה